Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:46:47 GMT

«بنیامین نتانیاهو» به زودی به سودان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۱۲۱۰

«بنیامین نتانیاهو» به زودی به سودان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، قطار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با سرعت در حرکت است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که مسئولان موساد هم اکنون در سودان حضور دارند تا زمینه را برای سفر بنیامین نتانیاهو به این کشور فراهم کنند.

به گفته این رسانه‌ها، نتانیاهو سفر به کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که رئیس جمهور چاد روز گذشته پس از 50 سال قطعی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر و با نتانیاهو دیدار کرد.

رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند از طریق برقراری روابط با سودان، پرواز هواپیماهای مسافربری از فلسطین اشغالی به برزیل و بالعکس را تسهیل بخشد.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که بخشی در سازمان موساد تحت عنوان شعبه ارتباط سیاسی و روابط خارجی مشغول به فعالیت است که وظیفه آن برقراری روابط بین‌المللی و تقویت روابط خارجی این رژیم و تامین امنیت شخصیت‌های سیاسی اسرائیلی در کشورهایی است که با این رژیم خصومت دارند.

کد خبر 4468389

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سودان نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان ادعای مذکور گفت، سیاستش نشان می‌دهد که تشکیلات خودگردان فلسطین راه حل نوار غزه نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، جنبش مقاومت فلسطین «حماس» باقی نخواهد ماند زیرا این رژیم آن را «نابود» خواهد کرد!

به نقل از سایت خبری النشره، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین حال از کشته شدن دو تن از نظامیان خود خبر داد که یکی از آنها فرمانده تانک بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شصت و سومین روز از حمله خود به نوار غزه، بمباران مناطق مسکونی را تشدید کرده و قتل عام جدیدی در رفح، خان‌یونس، شهر غزه و جبالیا مرتکب شده است.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است