Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت مسجد جامع امام رضا (ع) گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی در مساجد، موجب جذب بیشتر جوانان به این نهاد دینی می‌شود.

«آیت‌الله سیدباقر آیت میردامادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه پیامبر اسلام اهل ورزش کردن بودند، گفت: حضرت محمد(ص) در باره اهمیت ورزش در زندگی انسان ها و تقویت جسم افراد، فرمودند «خوشا به حال کسی که سالم است و زندگیش در حد کفایت است و قوی و نیرومند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

وی با بیان اینکه از زمان تاسیس مسجد جامع امام رضا(ع) در سال 1357 تاکنون همیشه فعالیت های ورزشی جزو برنامه های مهم این مسجد بوده است، خاطرنشان کرد: چند سال پیش به این نتیجه رسیدیم که برای انسجام بخشی به فعالیت های ورزشی این مسجد، باید مجموعه ورزشی را تاسیس کنیم.

 

تولیت مسجد جامع امام رضا(ع) افزود: کارگزاران این مسجد چند سالی بود که به صورت جدی برای ساخت چنین مجموعه ای تلاش می کردند تا اینکه سرانجام، با مساعدت شهرداری منطقه 15 تهران، زمینه افتتاح این مجموعه فراهم شد.

 

میردامادی اضافه کرد: کار ساخت مجموعه ورزشی مسجد جامع امام رضا(ع) خیابان نفیس تهران، از ابتدای سال 1397 آغاز شد و درحالی که معمولا تکمیل و پایان کارهایی که یکی از دستگاه های دولتی در ساخت و انجام آن نقش دارند، چندین سال به طور می انجامد، اما کار ساخت مجموعه ورزشی مسجد جامع امام رضا(ع) به دلیل پیگیری های مستمر مسئولان مربوطه در شهرداری منطقه 15 و برخی از اعضای هیات امنای این مسجد، طی چند ماه انجام شد.

 

امام جماعت مسجد و حسینیه همدانی‌ها گفت: مجموعه ورزشی مسجد امام رضا(ع) (سوم آذرماه) همزمان با شب میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) و با حضور شهردار منطقه 15 و برخی دیگر از مسئولان این منطقه از تهران، افتتاح شد.

 

 

وی افزود: مجموعه ورزشی مسجد جامع امام رضا(ع) که به نام شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی» مزین شده است، می‌تواند موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار، نشاط و شادابی در میان کودکان، نوجوانان و جوانان منطقه نفیس و نمازگزاران مسجد جامع امام رضا(ع) شود.

 

تولیت مسجد جامع امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های ورزشی در مساجد، موجب جذب بیشتر جوانان به این نهاد دینی می شود بنابراین دستگاه های متولی فرهنگ، باید به برنامه های ورزشی در مساجد رونق بخشند.

 

در ادامه تعدادی از تصاویر افتتاح مجموعه ورزشی مسجد امام رضا(ع) می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد زلزله کرمانشاه زلزله ارومیه مقام معظم رهبری آذربایجان غربی حسن روحانی هفته وحدت سفر استانی خامنه ای آیت الله میردامادی ورزش مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از کسب رتبه برتر استان البرز در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: یکی از بسترهای مؤثر در انسجام بخشی و بهره برداری از ظرفیت نیروی انسانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سامانه بچه‌های مسجد است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز عنوان کرد: طرح ثبت اعضا در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بود که طی آن بیش از هفت هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شدند.

وی تصریح کرد: به همین منظور معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

بر اساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضا در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیروها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

کد خبر 6095379

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد