Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:56:06 GMT

شوک مدیریتی اکسین البرز را به کورس برگرداند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۱۷۵۸

شوک مدیریتی اکسین البرز را به کورس برگرداند

به گزارش ایرنا، تیم اکسین البرز در هفته های گذشته با تغییرات و حاشیه هایی روبرو بود و این حواشی می رفت تا جایگاه تنها نماینده این استان در جدول لیگ دسته یک کشور و راه یابی به لیگ برتر را متزلزل کند.
استعفاهای پی در پی در تیم اکسین البرز از سرمربی تا کاپیتان آن بر ادامه حاشیه و ناکامی های این تیم دامن زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فصل گذشته لیگ فوتبال دسته یک کشور نیز کادر فنی و مدیریت این تیم بارها اعلام کردند که هدف، صعود به لیگ برتر است اما در نهایت اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی با 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و 51 امتیاز در جایگاه نهم این لیگ قرار گرفت و از صعود به لیگ برتر بازماند.
در فصل جدید لیگ دسته یک برادران طاهری پور اکسین البرز را واگذار و حمید حمز‌لو مدیریت جدید این تیم را عهده گرفت که در اولین گام از سوی مدیریت جدید ، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
کمالوند پیش از این موفق شده بود که سه تیم دسته اول را به لیگ برتر ببرد و عملکرد موفقیت آمیزی در گذشته داشت، اما این مربی جوان نتوانست در اکسین البرز ، موفقیت های خود را تکرار کند.
با کناره گیری کمالوند از ادامه همراهی این تیم، کار تنها نماینده فوتبال استان البرز در لیگ دسته یک کشور برای بازگشت دوباره به صدر جدول سخت تر شد.
اما با تغییراتی که در تیم اکسین صورت گرفت، پس از چندین هفته ناکامی و پس از انتخاب سید مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید این تیم، هفته گذشته سید محسن حسینی با تک گل دقیقه 27 بازی از سد میزبان خود، خونه به خونه بابل گذشت و شادی پس از مدت ها به کانون تیم و دوستداران فوتبال این استان بازگشت.
خوش قدمی حسینی سرمربی جدید این تیم تداوم یافت و در هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور، اکسین البرز شنبه هفته جاری با کادر و تغییرات جدید در یک دیدار خانگی به مصاف تیم اروند خرمشهر رفت و در نهایت محمد ابراهیمی و علی زینالی بازیکنان اکسین موفق شدند بار دیگر شادی را برای این تیم به ارمغان آورند.
با کسب امتیاز این دیدار، اکسین البرز توانست با سه پله صعود به رتبه ششم جدول لیگ دسته یک کشور برسد و گوشه چشمی به رسیدن صدر جدول برای دستیابی به هدف نهایی و راه یابی به لیگ برتر داشته باشد.
رئیس هیات فوتبال البرز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته در باشگاه اکسین که توانستند از 2 بازی اخیر خود چهار امتیاز کسب کنند، امید داریم که مجموعه تیم روند صعودی خود را بار دیگر از سر بگیرند.
منصور بیکوردی افزود: برای اینکه تنها تیم شرکت کننده البرز در لیگ دسته یک کشور بتواند آرزوی دیرینه این تیم و مردم این استان را که صعود به لیگ برتر است ، محقق کند، حمایت های لازم از این تیم صورت خواهد گرفت.
سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن تغییرات صورت گرفته در این تیم گفت: سرمایه گذاری ما صعود به لیگ برتر است.
حسین یدی افزود: کادر فنی قبلی این تیم نتوانسته بود نتایج لازم را کسب کند که با تغییرات جدید صورت گرفته همه چیز به طور مرتب در حال انجام است.
حسین یدی افزود: کادر فنی این تیم تا آخر هفته جاری تکمیل و برنامه ریزی ها به گونه ای است که آینده اکسین البرز امیدوار کننده است.
وی با اشاره به تغییر نام اکسین به ریحان البرز اظهار داشت: کارهای قانونی و ثبتی برای تغییر نام این تیم صورت گرفته و تا یک هفته آینده این تغییر نام انجام می شود.
7414/6993
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بازی سرپرست تیم سرمایه گذاری شادی صنعت نفت آبادان 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد