Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:13:46 GMT

بسیج به درخت تناوری تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۲۳۴۴

بسیج به درخت تناوری تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ابوذر انوری روز دوشنبه در همایش شکوه پایداری که در سرسرای شهید چمران جوانرود برگزارشد، افزود: در جبهه‌های جنگ تحمیلی و پس ‌از آن در عرصه‌های مختلف عمرانی و علمی و نظامی، بسیج نشان داد که تفکر بسیجی، توانمند، مقاوم و بهترین مدافع انقلاب و اسلام است.
وی به رشادت ها و جانفشانی های مردم جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت : مردم این شهرستان از ابتدای انقلاب اسلامی با آرمان های امام و انقلاب اسلامی لبیک گفتند و امروز نیز با حضور در صحنه های مختلف از نظام و انقلاب دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انوری یادآور شد: مسئولیت ‌پذیری، ولایت مداری، اخلاص در عمل، بصیرت و هوش سیاسی بالا و شناخت دوست از دشمن از دیگر شاخصه‌های بسیجیان است که امروز الگوی مردم برخی از کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه شده است.
مدیرحوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه نیز با تشریح اهداف بسیج گفت: تا زمانی که بسیج و تفکر بسیجی در کشور وجود دارد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حجت الاسلام فاضلی افزود: تفکر بسیجی به سن، جنسیت، قوم و نژاد خاصی مرتبط نیست و هر کسی که برای دین اسلام و برای اعتلای ارزش های این مرز و بوم تلاش می‌کند در واقع یک بسیجی است.
وی با بیان اینکه دشمن از تفکر بسیجی هراس دارد، اظهار داشت: بسیج بهترین مدافع برای اسلام و انقلاب است.
فاضلی یادآور شد: بسیج امروز الگویی برای تمام آزادیخوان در جهان شده است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اسلام و انقلاب انقلاب اسلامی جنسیت خاورمیانه کشورهای اسلامی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند