Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:38:06 GMT

جاسوس انگلیسی در امارات مورد عفو قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۳۳۷۷

«خلیفه بن زاید» رئیس امارات در چهل و هفتمین روز ملی این کشور این عفو عمومی برای آزادی 758 نفر را صادر کرده و «متیو هیج» (31 ساله) جاسوس انگلیس محبوس در امارات نیز از جمله آزاد شده‌هاست.

دادگاه امارات چهارشنبه هفته گذشته طی حکمی متیو هیج را به حبس ابد محکوم کرد.

وزارت خارجه امارات اعلام کرد خانواده متیو هیج طی نامه‌ای شخصی خلیفه بن زاید، درخواست عفو وی را کرد‌ه اند و کارمندان کنسولگری انگلیس این نامه را از طریق کانال‌های رسمی به دست رئیس امارات رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است آقای هیج از جمله  758 نفری است که عفو عمومی شاملشان شده و وی پس از تکمیل تدابیر رسمی می‌تواند امارات را ترک کند.

وام سپس نوشت قضیه مطرح شده علیه آقای هیج (جاسوسی) بر اساس دلایل قانونی به دست آمده از طریق بررسی دستگاه‌های الکترونیکی او و اطلاعات دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی امارات به علاوه ادله‌ای است که خود متیو هیج ارائه داده است و این اطلاعات بر به کارگیری افرادی برای جاسوسی و کسب اطلاعات مخفی مورد هدف، صحه می‌گذارد.

«انوار قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات در این باره گفت عفو رئیس امارات باعث بستن این پرونده و تأکید بر جوانب مثبت بسیار این رابطه (رابطه با انگلیس) شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس حبس خانواده جاسوسی امور خارجه امور خارجه انگلیس جاسوسی خانواده وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد

انگلیسی ها خوشبخت هستند که دو تن از بهترین هافبک های جهان را در اختیار دارند. 

طرفداری | فیل فودن همراه با جود بلینگام، دو بازیکنی هستند که انگلیسی ها برای قهرمانی در یورو 2024 رویشان حساب ویژه ای باز کرده اند. فودن پس از حذف در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید، در مصاحبه ای با دیلی میل در مورد هموطن خود صحبت کرد و به تمجید از او پرداخت:

احساس می کنم فیزیک او، هدیه ای از سوی خداست. ما به او در بهترین فرمش نیاز داریم تا بتوانیم قهرمانی اروپا را کسب کنیم. هرگز ندیده ام بازیکنی با این سن و سال این قدر بالغ باشد.

گل من مقابل رئال مادرید در برنابئو، یکی از بهترین گل هایی بود که در دوران حرفه ای خودم به ثمر رسانده ام. موقعیت های زیادی خلق کردیم و باید در بازی برگشت پیروز می شدیم اما فوتبال همین است.  

این فصل همچنان خیلی سرگرم کننده است. شاید فکر کنید دیگر خسته شده ایم اما هر فصل همان انگیزه همیشگی را داریم. پنج هفته باقی مانده است. هنوز به دستاوردهای زیادی می توانیم برسیم. جام حذفی برای من واقعا خاص است و از بچگی آن را دوست داشته ام. می دانیم که اگر این بار لیگ برتر را فتح کنیم، دوباره تاریخ سازی کرده ایم. هیچکس تا به حال چهار قهرمانی لیگ برتر را پشت سر هم کسب نکرده است.

 حیف که یورگن کلوپ می رود. او همیشه درخشان بوده است. رویارویی با تیم او خوشایند نیست، اما فکر می کنم وجود او برای فوتبال بسیار مفید است. دیدن رفتن او ناراحت کننده خواهد بود. همیشه می خواستم مقابل بهترین ها بازی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان