Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: متأسفانه در مصاحبه‌های مختلف، صداوسیمای یزد کنایه می‌زند که به اصفهان سنگ‌آهن می‌دهیم و اصفهان به ازای آن به یزد آب می‌دهد، اما این صحبت‌ها ناآگاهانه است، مگر سنگ‌آهن را به کشاورزان اصفهان می‌دهند.

اسفندیار امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص اعتراضات اخیر کشاورزان اصفهانی، اظهار کرد: متاسفانه حق آبه های کشاورزان به بخش‌های دیگر داده شده و زمانی که آن‌ها از راه‌های قانونی و دستگاه قضایی، دولت و مجلس به حق خود نرسیدند و مشکلشان حل نشد، به ناچار به بن‌بست رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای کشاورزان مسلم است آب انتقالی به یزد و دیگر بخش‌ها از حق آبه های کشاورزان اصفهانی است، بنابراین ناچار به اعتراض شدند، تصریح کرد: متأسفانه مسئولان باید به صورت قانونی اعتراضات را بررسی کنند که اگر از لحاظ قانونی و شرعی کشاورزان ادعای درستی دارند، نباید اجازه انتقال آب به دیگر بخش‌ها را بدهند و در صورتی که کشاورزان اشتباه می‌کنند، باید آن‌ها را به درستی توجیه کنند.

مدیرعامل نظام صنفی کشاورزی اصفهان با بیان اینکه پیش از این به استاندار یزد و وزیر نیرو تاکید کردیم که اگر مشکل کشاورزان اصفهان حل نشود، این اعتراضات ادامه خواهد داشت، گفت: متاسفانه در مصاحبه‌های مختلف، صداوسیمای یزد کنایه می‌زند که به اصفهان سنگ‌آهن می‌دهیم و اصفهان به ازای آن به یزد آب می‌دهد که این صحبت‌ها ناآگاهانه است، مگر سنگ‌آهن را به کشاورزان اصفهانی می‌دهند درحالی‌که از حق آبه های کشاورزان آب به یزد منتقل می‌شود.

امینی تاکید کرد: این در حالی است که سنگ‌آهن به ذوب‌آهن و فولاد مبارکه داده می‌شود نه کشاورزان اصفهانی و این موضوعات هیچ ارتباطی با حق آبه های کشاورزان ندارد.

وی در خصوص جلسه روز گذشته کشاورزان استان با دادستان اصفهان و دکتر سروش معاون وزیر نیرو، گفت: در این جلسه مقرر شد که برای رسیدگی به مشکلات و اعتراضات کشاورزان ورود پیدا کنند، چرا که اگر مشکلات به صورت قانونی حل نشود، این موضوع به صورت امنیتی کشور را تحت شعاع قرار خواهد داد.

مدیرعامل نظام صنفی کشاورزی اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر قرار بر این شد که 15 آذر ماه تاریخ مبنای بررسی زمان پیشنهادی برای بازگشایی زاینده‌رود از سوی صنف کشاورزان قرار گیرد تا به نتیجه برسند که اگر آب برای کشت پاییزه کشاورزان باز شود، تأمین آب شرب با مشکل مواجه نشود، همچنین تحویل آب  به میزانی باشد که تمام مزارع آبیاری شود.

وی تصریح کرد: این تصمیم به کشاورزان اصفهان اطمینان داد که در سال آبی جاری آب به آن‌ها تحویل داده می‌شود و زمان آن بعد از بررسی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنگ آهن منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: دریافت شناسه یکتا برای صاحبان واحدهای صنفی و کسب وکارها هیچ ربطی با افزایش مالیات ندارد و در این زمینه انتظار می‌رود به شایعات توجهی نشود. - اخبار استانها -

یعثوب نژادمحمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: شناسه یکتا که آخرین مهلت دریافت آن برای صاحبان حرف و واحدهای صنفی تا 25 اردیبهشت ماه است، جز ضرورت‌ها و الزامات فضای کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از هشت هزار و 758 مورد شناسه یکتا در سطح استان اردبیل صادر شده تا دارندگان پروانه‌های کسب و کار قدیمی بتوانند مجوزهای خود را از حالت کاغذی به الکترونیکی درآورند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: آخرین مهلت برای دریافت شناسه یکتا 25 اردیبهشت ماه است و صاحبان کسب و کار و صنوف مختلف باید در سریعترین زمان نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

نژادمحمد افزود: از طریق گوشی تلفن همراه با ورود سه کد شماره سریال کارت ملی، شناسه و کد صنفی و کد پستی محل کسب به راحتی می‌توان در درگاه ملی مجوزها شناسه یکتا را رایگان دریافت کرده و به صورت غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از این به بعد خدمات تنها برای دارندگان شناسه یکتا از سوی اتحادیه‌ها و نظام صنفی ارائه می‌شود و افرادی که نسبت به مجوز شناسه یکتا اقدام نکنند، از هرگونه فعالیت و حمایت محروم خواهند شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل اضافه کرد: در 2 سال اخیر برای بیش از 71 هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در استان اردبیل رسیدگی شده و مجوز قانونی و لازم صادر شده است. 47 هزار مجوز صادر شده ثبت محور و مابقی کسب و کارهای خدماتی بوده است.

نژادمحمد یادآور شد: تمام تلاش مجموعه امور اقتصادی و دارایی بر این است تا مجوزهای کاغذی از رده خارج شده و تبدیل به مجوزهای الکترونیکی با شناسه یکتا شوند تا امکان حمایت از این واحدها با شرایط بهتر فراهم آید.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت