Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج و دیگر نقاط استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام  خمینی(ره) شهر یاسوج و دیگر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه فتح: تفکر بسیجی پوزه استکبار را به خاک مالیده است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع بسیجیان گفت: امروز 5 آذر با شعار افتخار به گذشته و امید به بسیج نام گذاری شده است.

 

سرهنگ حمید خرمدل بیان کرد: بسیج مظهر اقتدار است و دشمنان جهانخوار از طرق مختلف مانند جنگ تحمیلی، کودتای نوژه، حملات شیمایی، حمایت از فتنه گران، تهاجم فرهنگی و ترور دانشمندان هسته ای تا به امروز به انقلاب حمله کرده اند، اما مردم با تفکر بسیجی این انقلاب را سرپا نگه داشته اند.       وی افزود: اگر  بخواهیم از افتخارات یاد کنیم، می توان به حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، حوزه نیکوکاری و کمیته امداد، نهضت سواد آموزی و بنیاد مستضعفان اشاره کرد، باید گفت در گذشته در حوزه کشاورزی نیاز های کشور را از خارج وارد می کردیم اما امروز در بخش کشاورزی خودکفا شده ایم، در حوزه اقتصاد37 برابر گذشته صادرات داریم، در بخش زنان بیش از 98 درصد باسواد هستند و در حوزه های آب و برق و گاز  پیشرفت های زیادی صورت گرفته است که با گذشته قابل مقایسه نیست.       سرهنگ خرمدل بیان کرد: در گذشته شاه ایران و ارتش کشور را آمریکا تعیین می کرد و امروز  مردم در همه صحنه های انقلاب حاضر بوده و در تمام سطوح قابل مقایسه با گذشته نیستیم.     وی گفت: امروز تفکر بسیجی پوزه استکبار را به خاک مالیده است و با پیشرفت های زیاد از جمله در حوزه های موشکی، دشمنان بر عیله کشور قطعنامه صادر می کنند.  

خرمدل بیان کرد: با همه مشکلات و دشمنی دشمنان، آینده کشور روشن است که باید با قدرت به سمت آرمان های متعالی نظیر ظهور حرکت کنیم و برای تحقق ارزش ها باید ولایت مدار بود، اتحاد وجود داشته باشد، خدمت به مردم اهمیت داده شود، نشاط و شادی بین مردم وجود داشته باشد، و با تفکر بسیجی و انقلابی و کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای به اهداف و آرمان ها  می توان دست یافت.

 

**************************************

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خاکریز امروز عرصه اقتصاد، فرهنگ و فضای مجازی است

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویر احمد ضمن گرامی داشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: 5 آذر برگ ارزشمندی از تاریخ انقلاب اسلامی است که با مروری بر تاریخ کشورها این مسئله را درک می کنیم که هر گاه کشوری مورد هجمه قرار گرفته  از طریق بسیج مردمی بر آن ها پیروز شده است.

 

علی محمد احمدی بیان کرد: 5 آذر روز فرمان امام  خمینی (ره) مبنی بر تشکلیل بسیج بوده که این روز هدف های ارزشمندی را بیان می کند، بسیج کشور نیرویی بوده که با کلام خدا برای استقرار حکومت مستضعفان تشکیل شده  و مستضعفان کسانی هستند که در دنیا و فراز و نشیب های آن به فراموشی سپرده شده اند که بسیج آمده است به محرومان خدمت کند.       وی افزود: امروز اگر کشور نام و نشانی دارد حاصل تفکر بسیجی بوده و این تفکر از مشارکت مردم در جبهه ها و فرهنگ مردم نشأت گرفته که نشانه های آن در افغانستان و عراق و کشورهای همسایه مشاهده می شود.       احمدی گفت: ایستادگی امروز حاصل موشک و سلاح نیست بلکه  حاصل تفکر  بسیجی بوده است که به کشور اقتدار و ایستادگی داده است.       وی افزود: امروز دشمن خاکریز را به اقتصاد، فرهنگ و فضای مجازی کشانده است و در شرایط حاضر نیازمند تفکر بسیجی هستیم  یعنی با بسیجی متفکر و علمی، اقتدار بسیجیان باید افزایش پیدا کند و اگر این اقتدار نباشد نمی توان بر حربه های دشمن پیروز شد.         احمدی بیان کرد: امروز تفکر بسیجی متعهد و مسئول و دلسوز است که این ارزش ها در قواره شهید باکری و زین الدین نهفته بوده و باید نهادینه شود و اگر بسیجی فکر می کنیم باید دغدغه اقتدار کشور را از طریق تلاش و کار و فعالیت و دلسوزی نسبت به مردم  و منافع مردم داشته باشیم و آن را بر منافع خود ترجیح دهیم.         وی اظهار کرد: امام بسیج را برای یک مقطع کوتاه نامگذاری نکرد بلکه حرکت بسیج باید ادامه داشته باشد و افراد در پیشه های مختلف باید این تفکر را ادامه دهند.       احمدی در پایان گفت: امروز دشمن با ابزار جدید نسبت به چهار دهه گذشته وارد صحنه شده که باید  کوچک  و بزرگ را مجهز کرده  که ایران عزیز را به بالاترین مراتب پیشرفت برسانیم که به این وسیله چشم طمع جهانخواران از این کشور قطع شود.     ****************************************     نماینده کهگیلویه در مجلس: بها دادن به نیروهای انقلابی رمز عبور دولت از وضعیت موجود است    گردهمایی بسیجیان در گرامیداشت هفته بسیج با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی دهدشت برگزار شد.

 

نماینده شهرستان های چهار گانه در مجلس شورای اسلامی در این گردهمایی گفت: به چه کاری  اشاره کنم که بسیج در آن فعالیت نداشته باشد، در عرصه سازندگی،درمان،محرومت زدایی، علمی، امنیت وعرصه های مختلف بسیج همیشه نقش آفرینی کرده است اما مورد بی مهری قرار گرفتند.     عدل هاشمی پور بیان کرد: بسیجیان مخصوصا عشایر در تمام عرصه ها و در تمام دوره های انقلاب حضور داشته و نقش بسیار پررنگی داشتند گرچه در بعضی از جاها مورد بی مهری قرار گرفتند.     هاشمی پور تصریح کرد:هنوز که هنوز است بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و سازندگی و فرهنگ مثل همیشه حضور داشته است همچنین بسیج  درمقابله با جنگ نرم و تربیت جوانان انقلابی  فعالیت های چشمگیر داشته است.       وی گفت: همه نیروهای نظامی و انتظامی طبق مقررات به بحث امنیت مردم توجه می کنند و حضور دارند بسیج هم نشان داده که هر کجا فعالیتی علیه امنیت کشور در حال رخ دادن باشد زود تر از بقیه حضور دارد و این جا نیز در عرصه اقتصادی مکان هایی را مشاهده کردم و حتی در جایی دیدم که بسیجیان طرح های عمرانی و صنعتی راکلید زدند و برای مثال در جایی توربین توسط بسیجیان ساخته شده است که جا دارد از این ظرفیت استفاده کرد.       نماینده شهرستان های چهارگانه گفت:در همه این عرصه ها کارشکنی ها و مخالفت هایی نیز در مقابل بسیج وجود داشت اما بسیجیان خسته نشدند و از هیچ تلاشی فروگذارنکردند.با این هجمه خارجی در عرصه های مختلف ما نباید از پا بنشینیم و دولت فعلی اگر بخواهد از وضعیت موجود عبور کند باید به نیروهای انقلابی بها دهد و از ظرفیت و تجربه آنها استفاده کند تا بتوان در عرصه های مختلف پیشرفت کند.   ****************************************    عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع): تفکر بسیجی کاخ سیاه سرمایه داری را به لرزه درآورده است  

ناصر جوکار،عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام  در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان  گچساران که درمحل مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص) ونیز هفته بسیج گفت:با درود و سلام به شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس و سلام و درود به یک هزار و 800 شهید کهگیلویه وبویراحمد و سلام و درود خاصه به 360 شهید این شهرستان که در راه صیانت از انقلاب و اسلام جانفشانی کردند.

فرهنگی جهانی بسیج

وی در ادامه افزود:این روز را به تمامی ملل آزاد تبریک می گویم و نیزبه فرهنگی که در  5 آذر سال 58 متولد شد و شاید کسی فکر نمی کرد این فرهنگ چنین ابعادی جهانی به خود بگیرد و قله و قله، دنیا را فتح کرد،بسیج در طول عمر پربرکت 4 دهه انقلاب اسلامی هر جا که نیاز بود از خون سر و خون دل خود گذشت تا پاسداری کند و هر جا که لازم بود با عرق جبین خود پاسداری کرد.

 بسیج مختص جنگ نیست 

جوکار تصریح کرد: لحظه لحظه شجره طیبه بسیج به اقصی نقاط جهان صادر شده است وبسیجی یعنی تجمع حول محور منافع ملی و منافع ملت ؛بسیج فریادی بود که از نهال دل این ملت برخاست، هر چند که بسیج مختص جنگ نیست اما تبلور آن در هشت سال دفاع مقدس را شاهد هستیم.

 بسیج بازوی توانمند دولت و ملت 

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع)تهران تصریح کرد:باید مواظب این نکته بود که می گویند تاریخ مصرف بسیج به اتمام رسیده است که بدانند که بسیج به عنوان بازوی توانمند دولت و ملت در جامعه خواهد بود و این نهال را با هیچ تبری نمی توان آن از بین برد.

 دارای 5 علم فناوری هستیم

جوکار ادامه داد: بسیج یک نهال صددر صد مردمی است و امروزه شاهد فداکاری های بسیجیان و متحول کردن جهان هستیم، امروز فرهنگ بسیجی از بوسنی، شمال و شرق آسیا را در نوردیده  و به لطف الهی اگر امروز صحبت از علوم استراتژیک می شود ما دارای 5 علم فناوری هستیم.

بسیج به پهنای یک عالم است

عضو هئیت علمی دانشگاه امام حسین تهران اظهارکرد: این موارد همه و همه به برکت وجود بسیج است و امروز نظام جمهوری اسلامی جز 10 کشورعالم است که از این فناوری ها استفاده می کند، هر کس به نظام جمهوری اسلامی وفادارا باشد یک بسیجی است و بسیح تنها یک تشکل نیست بلکه بسیج به پهنای یک عالم است و نباید از پشت شیشه های دودی به آن نگاه کرد.

بسیجی باید به دنبال حقوق مردم باشد

وی افزود:نگاه مسئولان به بسیج باید به بلندای و پهنای خورشید باشد،باید نگاه بسیج را از اردوگاه آن خارج کرد؛ بسیجی بی خطا وجود ندارد اما خطای آن کمتر است و یک بسیجی باید محتاطانه رفتار کندو بسیجی باید به دنبال حقوق مردم باشد و در احقاق حق عمل کند و هر جا که شعله عدالت خواهی برافراشته شود نام بسیج در آن باشد.

درگیر یک نبرد سخت هستیم 

جوکار اظهارکرد:از 40 سال گذشته تا به امروز درگیر یک نبرد سخت هستیم که نکند دشمنی که با زور و شمشیر در هشت سال دفاع مقدس خدش ها وارد کرد و امروز با استحصال نظام را دچار اعوجاج کندوامروز باید آگاه باشیم جریان نفوذ نکند که برای نظام جمهوری اسلامی خطرناک باشد.

حضور فعال درفضای مجازی

عضو هئیت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: بسیجی شخصی مودب و مومن است، وبسیجی اگر نقدی و یا تعریف می کند، نقد آن مشخص است؛بسیجی باید امروز در فضای مجازی حضور فعالانه داشته باشدکه حضور آن در جامعه توام با ظهور است و امروز بسیج نباید اجازه دهد عده ای که در حال ناامید کردن مردم هستند ،بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

 مردم آمریکا در حال فریاد کشیدن هستند

وی درادامه افزود:همین تفکر بسیجی است که کاخ سیاه سرمایه داری را به لرزه درآورده است و امروز مردم آمریکا در حال فریاد کشیدن هستندو این فرموده مقام معظم رهبری  مبنی بر فروپاشی کاخ سرمایه داری و آمریکا یک خبر تحلیلی است و به زودی شاهد آن خواهیم بود که جهان لیبرالیسیمی به جهان کومونیسیمی تبدیل خواهد شد.

نفس های آخرآمریکا

جوکارگفت:اجازه ندهیم که جامعه دچار جنگ ادراکی شودچرا که جنگ آینده، جنگ شناخت محور است و باید هر روز بر شناخت افزوده شود ،امروز شاهد آن هستیم که رئیس جمهور آمریکا قلاده اش را باز کرده تا پاچه ملت ها را بگیرد یعنی آنکه این نفس ها ، نفس های آخر است.

جوکار با اشاره به فرموده امام راحل گفت:امام خمینی (ره) فرمودند، به آمریکا اعتماد نکنید و در مقابل آن کوتاه نیایید چرا که اگر کوتاه بیایید پاچه شما را خواهد گرفت و جامعه ما یک دست است و نباید بگذارید که دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به درون جامعه ما نفوذ کنند.

*********************************************************

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات لنده:تفکر بسیجی مهمترین عامل پیش برنده انقلاب اسلامی است

  حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان لنده در پنجم آذر ماه با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت گفت: بسیج یک حرکت پیش رونده و فعال است که در توسعه و عمران و آبادانی و رفع محرومیت‌زدایی همواره پیشگام بوده است. وی با اشاره به اینکه بسیج در خدمت رسانی به مردم زمان و مکان نمی شناسد افزود: اگر گذری کوتاه به حوادث تاریخی بیاندازیم به خوبی خواهیم دید که تفکر بسیجی همواره محرک پیش برنده انقلاب اسلامی است.     مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد:حقیقاً تفکر بسیجی باعث شده است تا همانند خاری در چشم بدخواهان نظم فرو رود و روز به روز دشمن به فکر تغییر این تفکر در جامعه ما و کشورهای باشد که با این تفکر در حال مبارزه با استکبار هستند.   وی تاکیدکرد: انقلاب ما برگرفته از مکتب و فرهنگ عاشورا است که در مقابل امریکایی که همه جهان از آن حساب می بردند را چنان سیلی زدند که در تاریخ ماندگار شد.     الهی نیا اظهارکرد: استکبار جهانی با تسلیح کشور های همسایه و توطئه های گوناگون برای ضربه زدن به نظام بود که با وجود همین تفکر بسیجی خنثی شده است.     وی خاطرشان کرد: بسیج شجره طیبه است که می‌تواند با اتکا به نیرو و توان داخلی کشور در مقابل ابرقدرت های جهان با اقتدار ایستادگی کند کما این که در ۴۰ سال گذشته نیز حقیقتاً به همین سبک نیز بوده است.     سخنران مراسم پنجم آذرماه لنده گفت: امروز نگرانی مردم از همین ضعف نظارت هاست که دشمن در بیرون از کشور هیچ غلطی نمیتواند بکند ولی همین مشکلات معیشتی و عدم نظارت بر بازار و کنترل بازار است که مهمترین عامل نارضایتی مردم است.   ***************************************************   فرمانده اسبق سپاه فتح:عده ای لیبرال منش نمیگذارند محرومان به منصب برسند  

فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40سالگی انقلاب به برکت وجود بسیج است که به حول و قوه الهی امتداد آن به ظهور حضرت ولی عصر(عج) متصل شود.

 

سردار حبیبی عنوان کرد: همانگونه که با میلاد پیامبر اکرم (ص) نمادهای کفر نابود شدند،ولادت ائمه اطهار و بزرگان دینی همچون امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار شجره طیبه بسیج هم منجر به نابودی نمادهای کفر و طاغوت شد.

 

وی بیان کرد: شجره طیبه بسیج با ولادت پیغمبر،با بعثت ها،غدیر ها و تمامی اعیاد و مناسبت های اسلامی سنخیت دارد.

 

حبیبی افزود:تکلیف بسیج جهاد فی سبیل الله است،کاری که شهدای ما به خصوص در حوادث اخیر، شهدای مدافع حرم ما کردند.

 

فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:زمانی که امام خمینی(ره) آمادگی خود را برای تشکیل حکومت دینی اعلام کرد، فرمایش امام مانند روزهای آغازین دعوت پیامبر اکرم (ص) خریدار نداشت، چرا که امام راحل(ره) فراتر از زمانه خویش حرکت می کرد و دیدگاهی فرازمانی داشت.

 

سردار حبیبی ادامه داد: به اعتراف کارشناسان بیگانه با ورود امام خمینی (ره) به دنیای سیاست،فرهنگ دینی به جهان معرفی شد.

 

وی گفت: پیش بینی های امام خمینی (ره) از فروپاشی شوروی تا تضعیف کشورهای عربی یک به یک در حال وقوع است.

 

فرمانده سابق سپاه فتح استان اظهار کرد: شکستن پیمان های بزرگ جهانی در زمان وقوع انقلاب خمینی کبیر را با خشک شدن دریاچه ساوه در زمان ولادت پیامبر(ص) تبطیق دهید.

 

وی تصریح کرد: اگر می خواهید به ارزش و جایگاه بسیج پی ببرید،سخنان مقام معظم رهبری را مطالعه کنید که فرمود"بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی و از کارهای عظیمی بود که امام با بصیرت نافذ و تدابیر حکیمانه الهی آن را بنا نهاد".

 

سردار حبیبی ادامه داد: دست قدرتمند حضرت امام(ره) بذر قدرتمند بسیج را در سراسر کشور پاشید و می بینیم بسیج در تمامی اقشار جامعه از وزیر، وکیل، رئیس جمهور، فرماندار، استاندار تا هر سطح دیگر را شامل می شود.

 

وی با بیان اینکه رسالت دیگر بسیج زدودن استکبار و رسیدگی به محرمان جامعه است، گفت: متاسفانه رسیدن به محرومان غلط تعبیر شد،گفتند  کمیته ای کنید، 50تومانی به آنها دهید؛ قرار بود که مستضعفین حاکم شوند اما لیبرال منش ها در این چهل سال نگذاشتند محرومان دستشان به مناصب برسد.

 

سردار حبیبی تصریح کرد: امروز زر و زور برای رسیدن به مناصب تصمیم می گیرند و اگر فرزند توانمند مستضعفی بخواهد نماینده مجلس شود باید به زر و ثروت وصل باشد.

 

حبیبی با تقدیر از حرکت مجاهدانه رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری، گفت:امروز قاضی القضات استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای حمایت از محرومان ندایی سر دادند که ما حمایت می کنیم و ای کاش این ندا در همه جا سرایت کند.

 

وی افزود:بسیجی دنبال رسیدگی به محرمان و اجرای عدالت است، اگر در جامعه ای عدالت اجرا نشود، توصیف توحید بی اثر است و توحید هم اجرا نمی شود.

 

فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود گفت:وجه تمایز ما با غرب در خدامحوری ماست ؛ما می بینیم آنها دنبال اومانیسم و انسان محوری هستند.

 

سردار حبیبی در پایان سخنان خود با بیان اینکه بسیج بدون عدالت معنایی ندارد، گفت: در راستای تحقق رسالت های بسیج سخت بکوشید و در این راه به ولایت ولی فقیه پایبند باشید.

  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!