Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی با تشریح دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، گفت: نخبگان و روشنفکران جهان اسلام بدون لکنت از جبهه مقاومت حمایت کنند.

به گزارش ایرنا از ستاد خبری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در بخش دوم نشست عمومی 40 سالگی انقلاب اسلامی که عصر امروز در هتل آزادی تهران برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اسلام و امام صادق (ع) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز میلاد پیامبر اسلام (ص) آن را بسیار راه گشا و اثر بخش دانست و گفت: وحدت از برکات انقلاب اسلامی است که به عنوان راهبرد اساسی مورد توجه و تاکید حضرت امام (ره) بوده است و در واقع عنصر هویت بخش انقلاب اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که دو نوع وحدت در جهان وجود دارد که یکی از آن ها شرکت سهامی است که صرفا منفعت‌گراست و دیگری یک وحدت عمقی است، تصریح کرد: در این نوع وحدت، سخنی از سهم‌خواهی و منفعت‌طلبی نیست بلکه صحبت از ایفای مسوولیت است.
وی با تاکید بر این که محور وحدت در امت اسلامی پیامبر اسلام (ص)، قرآن و اهل‌بیت (ع) هستند، افزود: هر آسیبی به هر بخش امت اسلامی وارد شود کل امت اسلامی به مخاطره می‌افتد لذا مساله فلسطین از سال 42 توسط امام (ره) به عنوان مساله اصلی جهان اسلام مطرح شد.
رییسی با بیان این که اینجا دیگر سخن از حماس سنی یا حزب‌الله شیعی و منافع نیست، بلکه اصل خانواده اسلامی مطرح است، گفت: احساس مسوولیت همگان به دلیل این وحدت است که ایران از یمن، افغانستان و عراق و سایر کشورهای اسلامی حمایت می‌کند.
تولیت آستان قدس رضوی هدف دار بودن و حرکت امت و عدم ایستایی را از مهم‌ترین ویژگی‌های امت اسلامی برشمرد و گفت: امت اسلامی به عنوان یک خانواده بزرگ وحدت را بزرگ‌ترین معروف و تفرقه را بزرگ‌ترین منکر می داند لذا هرکس این وحدت را مخدوش کند در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.
وی با بیان این که ما مرز گذاری طائفه‌ای نداریم و نماد وحدت آزادی قدس شریف است، تصریح کرد: از 40 سال قبل مقاومت پاسخ مثبت داده و همچنان این امر مهم ترین راهبرد است و اندیشمندان و نخبگان جهان اسلام باید پای آن بایستند و اجازه ندهند صهیونیست‌ها در آن خللی ایجاد کنند هرچند گروه‌های تکفیری به دنبال مخدوش کردن آن بودند اما داعش و گروه‌های تکفیری از جبهه مقاومت شکست خوردند.
سیام**1751**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی ابراهیم رییسی انقلاب اسلامی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد