Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دلیل بارش شدید و سنگین برف در گردنه تیوان تردد خودرو های کامیون مفصل دار از ساعت 17 امروز در این مسیر ممنوع شده است.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: همچنین در برخی جاده های استان شاهد مه گرفتگی غلیظ و محدودیت دید هستیم بطوریکه از کیلومتر 30 آزادراه شهید شوشتری تا انتهای این مسیر مه گرفتگی غلیظ وجود دارد و افق دید در این مسیر به 100 متر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مه گرفتگی در مسیر نیشابور تا بینالود نیز ادامه دارد.

سرهنگ امیدوار افزود: حداکثر سرعت مجاز در آزادراه ها در این شرایط 40 کیلومتر در ساعت است و رانندگان باید با رعایت سرعت مجاز در اتوبان شهید شوشتری تردد و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون تمام جاده های استان باز و رفت و آمد در آنها در جریان است.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارندگی که از عصر امروز در این استان شدت گرفته است تا صبح چهارشنبه همراه با باد، رعد و برق و پدیده مه گرفتگی ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد گردنه کلات زنجیر چرخ برف مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

سردار مجید شجاع افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت