Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی ؛ حضرت آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک در همایش بسیجیان و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان مرکزی در سالن اجتماعات سرپرستی شعب بانک تجارت در اراک با اشاره به آیه يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَكُمْ فَانْفِرُوا ثُبَاتٍ أَوِ انْفِرُوا جَمِيعًا و تبریک اعیاد با عظمت ربیع الاول و هفته وحدت و هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و ملت بزرگ ایران گفت: در ماه ربیع الاول یک نشاط ویژه ای احساس می شود که این به دلیل کرامات بالای این ماه با عظمت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: دو مناسبت در این ماه وجود دارد که یکی هفته وحدت بود که دیروز محضر مقام معظم رهبری رسیدیم و دیدار با برکتی انجام شد و دیگری هفته بسیج است که هر دوی این مناسبت منشأ خیر و برکات عظیمی برای کشور هستند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی به میزبانی جمهوری اسلامی گفت: سعی می کنیم اینگونه مراسمات را با کمترین هزینه ها برگزار کنیم،رژیم آل سعود در خرج کردن ها اصلا نمی فهمند چه کار می کنند،بیت المال مسلمین را حیف و میل می کنند و در ریخت و پاش ها به شکل وحشیانه عمل می کنند که این با معارف اسلامی سازگار نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اسلام آن قدر باعظمت است که برای همه حقوق ها از جمله حقوق کودکان در جنگ،حقوق زن ها در جنگ،حقوق پیرمردها در جنگ،حقوق شیوخ در جنگ،حقوق مجروحین،مسدومین و... حقی در نظر گرفته است و کامل ترین دینی که در عالم هستی کاربردی است اسلام است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: امام(ره) یکی از تربیت یافتگان دانشگاه بزرگ خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق(ع) است.

وی افزود: انقلاب اسلامی بیش از همه مدیون دو امام بزرگوار است که البته مکتب امام برگرفته از مکتب تمام اهل بیت است ولی انقلاب بیش از همه مدیون امام حسین(ع) و مکتب امام صادق(ع) است.

امام جمعه اراک تأکید کرد: ما مکتبمان را از عاشورا،محرم،اربعین یاد گرفتیم، ملت ایران یک ملت عاشورایی است که درس شجاعت را از امام حسین(ع) آموخته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مکتب حوزه علمیه متعلق به امام صادق (ع) است، از آیت الله گلپایگانی،مدرس،اراکی و... گرفته تا شیخ فضل الله نوری که هرچه داریم از مکتب امام صادق (ع) هستند.

وی افزود: امام در عمر شریف خود منشأ خیرات و برکات زیادی بودند،که دلیل آن مخلص بودن و برای خدا قیام کردن ایشان بود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: در تاریخ این کشور یکی از خدمت های بزرگی که به دنیا و کشورهای اسلامی شده است تشکیل بسیج است.

وی با اشاره نسخه مقاومت و حشد الشعبی در کشورهای اطراف افزود: بسیج ریشه داعش را در عراق و سوریه نابود کرد، بسیج در فلسطین،نیجریه،یمن و... هم قطعا پیروز خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: فرهنگی بسیج یعینی تمام وجود برادران و خواهران بسیجی ایمان،تعهد،ولایت پذیری،وظیفه شناسی،مسئولیت پذیری، وفاداری که بدون عناوین ظاهری و پست بازی ،پارتی، پول است که اگر به شیوه مادیات پرستی بخواهیم عمل کنیم فایده ای نخواهد داشت.

وی افزود: بسیج علمی،پزشکی،دانشگاهی،سازندگی،ادارات،مساجد و... مایه امید در کشور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: یکی از تکیه گاه های ارزشمند ما در نظام بسیجیان عزیز هستند که البته باید در سازماندهی،انتخاب فرماندهان و ... دقت فراوانی بشود،همانطور که بسیج ناظر همه است باید ابتدا بر خود نظارت کند و به روزسانی سیاسی،فرهنگی،اجتماعی بسیجیان یک امر واجب است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: بزرگترین شجره طیبه ای که نیروزا و نیرو آفرین است و اهل لاف زدن نیست و سربار کسی نیست،اهل از پشت خنجر زدن نیست بسیج است.

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی که ارتش بیست میلیونی ایران اسلامی است و از شرف،غیرت،انسانیت حراست می کند بزرگترین سرمایه برای کشور است.

امام‌جمعه شهر اراک خاطر نشان کرد: بسیج که سرمایه نیروی انسانی زنده،بانشاط،کارآمد،لایق،ولایت مدار،مردمی دارد هرگز آسیب نمی بیند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: در فرهنگ بسیجی باید سرمایه گذاری شود و کارها باید تفکر بسیجی انجام شوند و هرچقدر در بسیج سرمایه گذاری کنیم کم است،که متأسفانه برخی ها تفکر بسیج را قبول ندارند.

وی اضافه کرد: اگر هرکاری مدیر آن بسیجی باشد آن مدیر فقط به فکر خدمت به مردم است 24 ساعته برای خدمت صادقانه زحمت می کشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر در استان مرکزی کاری انجام شده است به برکت زحمات و تلاش های شبانه روزی بوده است.

وی افزود: بسیج تمام وجودش امانت و صداقت است،امروز کشور به شدت نیازمند تفکر بسیج است،اعلای کلمه توحید از اهداف بزرگ بسیج است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: یک نظام اداری سالم نیازمند تفکر بسیج است،نظام اداری با امانت و باصداقت باید از بسیج الگو بگیرد.

وی تأکید کرد: نظام بانکی شایسته،دلسوز،کارآمد،متعهد،بدون لغزش نیازمند تفکر بسیج است،اگر نظام بانکی سالم داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.

امام جمعه اراک بیان کرد: بانک های دولتی باید الگویی سالم برای بانک های غیر دولتی باشند و همه بانک ها باید الگوی خود را بانک مرکزی بدانند.

وی افزود: حراست ها برای جلوگیری از حیف و میل کردن وظیفه سنگینی دارند،بسیج هم باید ناظر فعالیت ها باشد و وظیفه سنگینی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مکرر گفته شده است که ارز ما خون پیکر ماست،ارز ما ناموس ماست،ارز ما اِرض ماست و باید در تصمیم گیری ها هوشیار باشیم،همانطور که متاسفانه تصمیمات مناسبی اخیرا در باب ارز و سکه گرفته نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: شرایط کشور بسییار حساس است و عبور از گردنه فعلی که شیب آن بسیار تند است باید با حکمت و درایت مناسبی باشد.

وی افزود: حمایت های ترامپ و دیگران از رژیم آل سعود و جنایت های آنها شرم آور است، هر نوع تسلیمی در برابر مستکبرین یعنی ذلت که باعث سرافکندگی ملت خواهد شد،دقیقا بلایی که بر سر کره جنوبی آمد.

امام جمعه اراک ادامه داد: در برابر دشمنان خبیث باید با توکل به خدا و با قدرت باستیم و امید به خداوند را در هر شرایطی نباید فراموش کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: باراش باران بر خلاف نظر کارشناسان است که لطف بی منت خداوند به این ملت می باشد و باید قدر شناس باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مایک نظام اداری شایسته سالار می خواهیم که درون آن هیچ گونه فسادی نباشد،امیدواریم بسیجیان عزیز بتوانند این نظام شایسته سالار را روز به روز کارآمد تر کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی(۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه)؛ آیین کلنگ زنی ۶۰ واحد مسکونی مددجویی و بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان و مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در روستای دهدلی از توابع شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین با بیان اینکه برخی از عشایر توانسته‌اند اراده‌های آهنین خود را بر طبیعت سخت و سهمگین زاگرس چیره کنند، گفت: در طول تمام سال‌هایی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید

مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد و امروز جاده‌ها و راه‌های مهم ارتباطی در خدمت مردم است.
رییس سازمان بسیج مستضعفان افزود: با وجود تمام گام‌های عمرانی و توسعه‌ای برداشته شده برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که فاقد جاده اند و یا از داشتن جاده مناسب محروم هستند.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمتگزار، بسته‌ای از خدمات را با هدف رفع غبار محرومیت و خدمت رسانی به مردم این مناطق طراحی کرده که روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است.

سلیمانی یادآور شد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است.

رییس بسیج مستضعفین گفت: در سال‌های ۹۴ و ۹۵ جاده‌ دسترسی به صورت خیلی ابتدایی با همت سپاه قمر بنی هاشم (ع) و بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری برای مردم روستای دهدلی احداث شده که با توجه به نیاز مردم باید قابلیت‌های این جاده افزایش یابد.

وی همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلواتی برای یکصد تا یکصد و ۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎های بسیج سازندگی عنوان کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضفعین از ادامه خدمت رسانی به مردم منطقه با کمک گروه جهادگران عاشورایی خبرداد.

گفتنی است؛ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین کشور، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی ازمسئولین در سفر جهادی به منطقه صعب العبور دهدلی حضور داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آنها تصمیم گیری کردند.

اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، لایروبی ۲ رشته قنات در منطقه عشایری دهدلی، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، همچنین آیین کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویان از برنامه های این سفر جهادی در منطقه صعب العبور عشایری بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901985

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر