Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر گفت:توزیع اقلام زیستی-امدادی میان ۱۲ روستای زلزله‌زده کرمانشاه آغاز شده است و تا ساعت ۲۳ امشب کار توزیع اقلام به پایان خواهد رسید.

مرتضی سلیمی اظهار داشت ؛با توجه به نیاز روستاییان زلزله‌زده، بسته ۷۲ ساعته اقلام زیستی-امدادی در ۱۲ روستا شامل ۴ روستای قصرشیرین و ۸ روستای گیلانغرب در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :بنابراین امشب همه ۵۲۷ خانوار زلزله‌زده کرمانشاهی بسته غذایی را دریافت خواهند کرد.وی تصریح کرد :همچنین ظرف چند روز آینده بسته یک ماهه غذایی هم میان زلزله‌زدگان توزیع خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ایلناز با محمود همخوابی کرد تا ازدواج کنند! / آبروی دختر ترکمن رفت و او ... تجاوز مرد به زن غریبه جلوی چشمان زنش! / مهیار من را عذاب می داد! + جزییات زیباترین زن دنیا از نظر رییس جمهور هیز کیست؟!+عکس ناهید در زندان بود که شوهرش به خواستگاری دختران پولدار رفت! هومن خان آمپول زن به دختران جوان تجاوز می کرد +عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس زلزله امشب کرمانشاه بازهم پیش بینی شده بود / گفتگو با دکتر برهمند / مسوولان به پیش بینی من توجه نمی کنند!! شیوه جدید ازدواج زن و شوهر ایرانی / سفره عقد روی قله کوه رها شدن نوزادی در روز بارانی خیابان مفتح / ضجه های این طفل معصوم او را از مرگ نجات داد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زلزله هلال احمر پایان ساعت روستای عکس فیلم تجاوز ایران زندگی قتل مرد ازدواج زن عقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی