Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:45:26 GMT

تردد در گردنه‌های تیوان و گوجگی با زنجیر چرخ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۴۶۳۰

تردد در گردنه‌های تیوان و گوجگی با زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تردد در گردنه تیوان در جاده قوچان -درگز و گردنه گوجگی در جاده مشهد - کلات به دلیل بارش برف فقط با زنجیر چرخ میسر است.

به گزارش‌ایلنا، سرهنگ هادی امیدوار گفت: به دلیل بارش شدید و سنگین برف در گردنه تیوان تردد خودرو‌های کامیون مفصل دار از ساعت 17 امروز در این مسیر ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار افزود: همچنین در برخی جاده‌های استان شاهد مه‌گرفتگی غلیظ و محدودیت دید هستیم بطوریکه از کیلومتر 30 آزادراه شهید شوشتری تا انتهای این مسیر مه‌گرفتگی غلیظ وجود دارد و افق دید در این مسیر به 100 متر رسیده است.

وی گفت: مه گرفتگی در مسیر نیشابور تا بینالود نیز ادامه دارد.

امیدوار افزود: حداکثر سرعت مجاز در آزاد راه‌ها در این شرایط 40 کیلومتر در ساعت است و رانندگان باید با رعایت سرعت مجاز در اتوبان شهید شوشتری تردد و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون تمام جاده‌های استان باز و رفت و آمد در آنها در جریان است.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارندگی که از عصر امروز در این استان شدت گرفته است تا صبح چهارشنبه همراه با باد، رعد و برق و پدیده مه گرفتگی ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بارش برف پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی رعد و برق مشهد 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900088

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت