Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه زمزمه‌های افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال ۹۸ شنیده می‌شود، گفت: مجلس نباید به هیچ وجه و تحت هیچ عنوانی زیربار افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال ۹۸ برود. رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به «باید و نباید‌های بودجه سال ۹۸ کل کشور»، گفت: مجلس نباید به هیچ وجه و تحت هیچ عنوانی زیربار افزایش قیمت حامل‌های انرژی دربودجه سال ۹۸ برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در حال حاضر زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اعم از برق، گاز، آب، بنزین و گازوئیل در بودجه سال ۹۸ شنیده می‌شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور مکررا از تفاوت قیمت بنزین ایران و عربستان سخن به میان می‌آورد که باید این نکته را فراموش نکرد که عربستان حقوق کارمندان خود را با دلار محاسبه می‌کند. بنابر این نباید ما این دو مورد را باهم مورد مقایسه قرار دهیم.
وی با بیان اینکه سیستم حکومتی و رفاهی ایران و عربستان تفاوت‌های زیادی با هم دارند، اظهار داشت: ما باید خودمان را با خودمان بسنجیم.
خضری با بیان اینکه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ هم در زمینه عدم افزایش حامل‌های انرژی پای حرف خود ایستاد، بیان داشت: امسال هم اعضای کمیسیون تلفیق باید محکمتر از گذشته روی حرف خود بایستند و نگذارند که قیمت حامل‌های انرژی افزایش پیدا کند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر چنانچه مجلس در مقابل افزایش حامل‌های انرژی در بودجه سال ۹۸ کم بیاورد مطمئنا آسیب این قضیه را مردم متحمل خواهند شد.
خضری ادامه داد: همچنین رایگان بودن آب، برق و گاز برای مدارس همچنان باید در بودجه سال ۹۸ دیده شود که این مسئله بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه باید دستمزد و خط فقر واقعی دربودجه سال ۹۸ تعیین شود، گفت: میزان دستمزد کارگران در بودجه سال ۹۸ باید متناسب با خط فقر در نظر گرفته شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: افزایش حقوق کارمندان دولتی در بودجه سال ۹۸ باید متناسب با نرخ تورم مد نظر قرار گیرد.
خضری با بیان اینکه نرخ تورم در حال حاضر ۶۰ درصد است، بیان داشت: حقوق کارمندان دولتی باید متناسب با نرخ تورم ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماینده پیرانشهر کمیسیون اجتماعی لایحه بودجه بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

تجارت نیوز نوشت: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902228

دیگر خبرها

  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد