Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع ترامپ از استفاده نیروهای ارتش آمریکا از گاز اشک آور علیه مهاجران آمریکای مرکزی در مرز با مکزیک. ترامپ پیش از ترک کاخ سفید برای سفری به می‌سی‌سی‌پی در حال گفتگو با خبرنگاران است. لحظه ورود کاوشگر جدید ناسا به سیاره مریخ نصب حفاظ جدید آهنی و شیشه‌ای ضد گلوله در اطراف برج ایفل در پاریس به منظور جلوگیری از حملات تروریستی/ زوما سربازان گارد تشریفات در چین در حال کمک به یکدیگر برای آراستن ظاهر/ چین پوشش زنده تلویزیونی لحظه فرود کاوشگر جدید ناسا به سیاره مریخ در میدان تایمز در شهر نیویورک آمریکا شادمانی تیم ناسا از فرود موفق کاوشگر جدید به سطح سیاره مریخ دکور جدید کریسمسی کاخ سفید/عکس: CNP بازگشایی بازار کریسمس در شهر هامبورگ آلمان/ خبرگزاری آلمان تنش در پارلمان اوکراین در پی رای‌گیری بر سر تصویب قانون حکومت نظامی 60 روزه در این کشور جاده‌ای جنگلی در "چونگینگ" چین رام کردن اسب وحشی در منطقه اویغورستان چین خشک کردن فلفل قرمز در "آکسو" چین مراسم سوگند پرستاران فارغ‌التحصیل از دانشگاهی در کره جنوبی/ یونهاپ مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از مراسم روز جهانی منع خشونت علیه زنان تا بازار کریسمس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیک آف بوئینگ ۷۴۷ از داخل کابین خلبان (فیلم) حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم) مقایسه دیدنی جثه انواع دایناسور‌ها با یک انسان متوسط (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • ادعای ناسا ؛ ردپای حیات بیگانگان را در مریخ کشف کردیم!
  • ناسا ردپای حیات بیگانه را در مریخ کشف کرد
  • ناسا به کشف حیات بیگانه یک گام نزدیک‌تر شد
  • کشف گاز متان در سیاره مریخ
  • ارتباط فضاپیمای وویجر ۱ ناسا پس از ماه‌ها با زمین برقرار شد
  • دلایل فرود نیامدن مجدد انسان روی ماه
  • ببینید | نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ