Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در توییتی عدم تایید صلاحیت شهردار تهران را مصلحت سنجی های سیاسی آقای رئیس جمهور دانست.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای پنجم شهر تهران هنوز نتوانسته است اصلی ترین وظیفه خود یعنی انتخاب شهردار تهران را به نحو احسن انجام دهد.

«شواهد، قرائن و برخی مذاکرات نشان می‌دهد فرایند صدور حکم شهردار منتخب توسط وزیر محترم کشور، با تنگنا‌هایی روبروست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد حکم شهردار منتخب، به سرعت صادر نخواهد شد. پیگیری‌ها و مذاکرات در جریان است.» این توئیت علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران درباره صدور حکم پیروز حناچی شهردار منتخب شورای شهر تهران است. اظهار نظری که نشان می‌دهد برخی خبر‌ها درباره احتمال رد صلاحیت حناچی شایعه نبوده است. با این حال برخی رسانه‌ها اعلام کرده اند که وزارت کشور حکم حناچی را صادر کرده است. خبری که تاکنون از سوی مراجع رسمی تائید نشده است.

آذر منصوری از فعالان اصلاحطلب هم در توییتی نوشت: «حناچی، شهردار منتخب اکنون با ۱۷رأی معنادار سرپرست شهرداری تهران است. اما پروژه زمین زدن شورای پنجم هر بار به یک بهانه وبا قوت هر چه تمامتر ادامه دارد. در واقع این عرض اندام "دولت پنهان" است که دانسته یا نداسته در صدد القاء این باور به جامعه است که؛ "میزان رأی ملت نیست.»

حالا امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در اظهارنظری این تاخیر را سیاسی دانست و نوشت: «شنیده ها حاکی ازاین است مسئله تاخیر در اعلام پاسخ استعلام شهرداری تهران رعایت مصالح مردم و حفظ ارزشها نیست مسئله این است: آخوندی-روحانی ، حناچی-خاتمی»

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست