Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@06:56:18 GMT

کاهش دید افقی در بانه و مریوان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۸۰۸۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــان، بهرام چاره خواه، اظهار داشت: کاهش دید افقی بخاطر مه گرفتگی در سنندج نیز اکنون به هشت هزار متر رسیده است.
وی افزود: پیش بینی می‌شود وجود مه در این شهرستان‌ها تا اواخر امروز ادامه دار باشد و علاوه بر آن در گردنه‌های استان نیز شاهد مه رقیق باشیم.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کُردستان، اضافه کرد: در روز گذشته دمای استان روند کاهشی به خود گرفت و با توجه به روند پایداری هوا انتظار می‌رود تا صبح پنجشنبه این روند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چاره خواه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین دمای هوای استان با منفی پنج درجه در زرینه و پس از آن بابارشانی و بهارستان با منفی سه درجه و بیشترین دما نیز در با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر در کامیاران و سنندج به ثبت رسیده است.
وی در خصوص پیش بینی وضعیت هوا هم گفت: پایداری هوا در استان صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد و در روز‌های پنجشنبه تا شنبه شاهد بارش‌های متناوب هستیم که بیشترین سطح فعالیت آن روز‌های جمعه و شنبه خواهد بود.
بارندگی‌های این استان در آمار منتهی به ۲ ماه اول سال زراعی جاری (مهر و آبان) به ۱۲۶ میلی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه میانگین سال گذشته خود حدود ۹۸ درصد و به نسبت میانگین بلند مدت ۲۶ درصد افزایش دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مه کاهش دید بانه مریوان بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته

به گزارش همشهری آنلاین، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 848386 منبع: ایسنا برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي تهران

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید