Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قزوين گفت: مناطق تحت پوشش ستاد معين اين استان در کرمانشاه به دنبال وقوع زلزله اخير هيچ آسيبي نديده اند.

اصغر گونجي روز سه شنبه هنگام بازديد از مناطق زلزله زده گيلانغرب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي وقوع زلزله اخير در استان کرمانشاه، بلافاصله تيم هاي ارزياب خود را به منظور برآورد ميزان خسارت هاي احتمالي به مناطق تحت پوشش اعزام کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: خوشبختانه با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد مناطق مورد بازسازي تحت پوشش بنياد مسکن قزوين در 2 شهر و 209 روستاي شهرستان گيلانغرب به عنوان مناطق تحت پوشش ستاد معين، هيچ گونه خسارت جدي و سطحي نديده اند.
به گفته اين مسئول، خسارت هاي محدود ايجاد شده برخي مناطق در زلزله اخير سطحي و در حد تعميرات بوده است.
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قزوين با اشاره به اينکه بازسازي منازل شهري و روستايي صورت گرفته در شهرها و روستاهاي گيلانغرب از سوي اين نهاد به طور کامل مقاوم بوده و در برابر حوادث طبيعي از جمله زلزله نيز از مقاومت لازم برخوردارند، تاکيد کرد: تاکنون بازسازي و مقاوم سازي حدود 80 درصد منازل آسيب ديده زلزله سال 96 به بنياد مسکن قزوين به پايان رسيده است.
گونجي در ادامه با بيان اينکه ستاد معين قزوين با توجه به پيشرفت هاي قابل توجه در امر ساخت و ساز و نظارت هاي عاليه از استان هاي شاخص در مناطق زلزله زده کرمانشاه محسوب شده، گفت: هم اکنون نيز کارشناسان و حوزه دفتر فني اين نهاد حضوري مستمر و شبانه روزي در مناطق زلزله زده داشته و اميدواريم که با وضعيت موجود بتوانيم تا 2 ماه آينده کار خود را در اين استان کرمانشاه به پايان برسانيم.
زمين لرزه 7.3 ريشتري 21 آبان سال 96 در 11 کيلومتري بخش ازگله، 32 کيلومتري شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم به همراه داشت.
زلزله چهارم آذر 97 نيز در ساعت 20 و هفت دقيقه به بزرگي 6.4 درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) غرب استان کرمانشاه را دوباره به لرزه درآورد.
8054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن