Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «سعيد خرسندي» صداي آشناي تيزرهاي تبليغاتي ايران و گوينده شناخته شده راديو، وارد دنياي خوانندگي شد و تک آهنگي متفاوت را تحت عنوان «باورش سخته» به انتشار مي‌رساند. اين تک آهنگ با تنظيم و آهنگسازي «سهيل بني‌کمالي» ساخته شده و نوازندگان آن ياسر نوازنده (کلارينت)، تورج توسلي (گيتار)، رضا جمال (ويولن) و سهيل بني كمالي (بندير) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعيد خرسندي گوينده شبکه راديويي جوان، در سال 1385 به عنوان گوينده موفق در بين استان‌هاي کشور انتخاب و در سال 1393 در سيزدهمين جشنواره بين المللي صدا (ABU) با حضوري موفق در اين رويداد هنري، شايسته تقدير شد. او فعاليت هنري خود را از سال 1383 آغاز و هم اکنون به عنوان گوينده و دوبلور نام آشناي دنياي تبليغات در تلويزيون، راديو و شبکه هاي مجازي ايران شناخته مي‌شود.
تک آهنگ «باورش سخته» با خوانندگي سعيد خرسندي و آهنگسازي سهيل بني کمالي، به زودي از طريق رسانه‌هاي مجاز دريافت موسيقي در ايران، منتشر و در دسترس مخاطبين قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد

فهرست «ایران متحد» برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر شد.

 به گزارش ایسنا، اسامی کاندیداهای این فهرست انتخاباتی به ترتیب زیر است:

۱. ابوالفضل ظهره‌وند
۲. عطا بهرامی
۳. حسن خجسته باقرزاده
۴. علی‌اصغر پور محمدی
۵. سمیه گل‌پور چمرکوهی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • صدای جیرجیرک‌ها از کجا می‌آید؟ (فیلم)
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود