Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت» امشب، سه‌شنبه به گفتگو با کارگری می‌نشیند که توانسته با رمان‌های خود جوایزی همچون جایزه ادبی جلال، شهید غنی‌پور و کتاب سال را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه ادبی «شب روایت» در ادامه پخش هفتگی خود امشب، شش آذرماه میزبان «محمدعلی گودینی» از رمان‌نویسان شناخته ‌شده‌ای است که جوایز چندی را در کارنامه ادبی خود دارد، تا بدین ترتیب درباره ادبیات کارگری به گفتگو با مجری برنامه بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گودینی، نویسنده رمان برگزیده «تالار پذیرایی پایتخت» ازجمله داستان‌نویسانی است که به دلیل تجربه زیستی خود در مشاغل و محیط‌های کارگری، توانسته قصه‌های متعددی را در این فضا به نگارش درآورد.

 

گفتگوی مسعود دیانی، مجری این برنامه زنده ادبی با محمدعلی گودینی، رمان‌نویس ادبیات کارگری ساعت 23 امشب روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. بخش دیگر «شب روایت» نیز با حضور مهدی صالحی، منتقد و همچنین آراز بارسقیان، داستان‌نویس درباره جوایز ادبی کشور دنبال خواهد شد.

 

گفتنی است محمدعلی گودینی تاکنون کتاب‌های متعددی همچون «سيلاب»، «لبخند تلخ»، «دستی بر آسمان»، «آتش سرد»، «روز سی‌و‌چهارم» و «زنی با کفش‌های مردانه» به چاپ رسیده است. «تالار پذیرایی پایتخت» او نیز رمانی است که توانسته جوایز جشنواره داستان انقلاب، جایزه كتاب فصل، شهید غنی‌پور و نیز تقدیری از جایزه جلال و جايزه كتاب سال جمهوري اسلامي را نیز بدست آورد.

 

برنامه تلویزیونی «شب روایت» ویژه موضوعات و مباحث ادبیات ایران به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی است که با سردبیری و اجرای حجت‌الاسلام مسعود دیانی سه‎شنبه‌شب‌ها به شکل زنده از ساعت 23 به مدت 75 دقیقه در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه کنفرانس وحدت اسلامی زلزله مشهد سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی مقام معظم رهبری هفته بسیج کنفرانس مناطق زلزله زده اقتصاد رمان نویسی شبکه چهار سیما برگزیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود

سرگرد حسن وکیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های فرهنگی،ورزشی،تبیینی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی بانوان کارگری استان مازندران ، همایش تجلیل از کارگران نمونه ، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال ، همایش پیاده روی بسیجیان ، نشست جهاد تبیین با محوریت شعار سال، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنعت(شهرک صنعتی مرزن آباد) است

وکیلی تصریح کرد: بسیج کارگری درکنار دیگر اقشار بسیج،مأموریت هایی را به صورت عمومی برعهده دارداما وظیفه تخصصی و ذاتی بسیج کارگری،کمک به رفع موانع تولید است و این مهم وظیفه ما را در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال “جهش تولید بامشارکت مردم” نام گرفته است سنگین تر می کند.

وی اذعان کرد: برخلاف بسیاری از ایدئولوژی هایی که امروزه در جهان حاکم می باشد، دین اسلام به کارگران با چشم عطوفت و مهربانی و قدردانی می نگرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان چالوس تصریح کرد: از ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس نهایت همکاری را دارند تشکر می کنم.

کد خبر 6092582

دیگر خبرها

  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • روایت رسانه اسرائیلی از عقب‌نشینی جزئی تل‌آویو برای توافق با حماس
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد