Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر این انجمن طبق روال گذشته خدمات مورد نیاز را به گروه های هدف خود ارائه می کند و در راستای آموزش و پیشگیری از ابتلا به این نوع بیماری گام بر می دارد.
وی اظهار داشت: این در حالی است که بیمار پیوند کلیه باید در طول عمر خود تحت پوشش این انجمن باشد و دارو های مورد نظر خود را از مراکز تعیین شده دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهماسبی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته و با توجه به آمارهای اخذ شده از درمانگاه تخصص نفرولوژی بیمارستان ولی عصر(عج) ، 10 هزار نفر به پزشک مراجعه کرده و در مراحل اول درمان شدند.
مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ادامه داد: هم اکنون یکهزار 843 نفر بیماران کلیوی استان در این انجمن تشکیل پرونده داده اند که از این تعداد 460 نفر را دیالیزی ، 751 پیوندی و 632 مراقبتی هستند که از مجموع بیماران مراقبتی نیز 40 بیمار کودکان زیر 10 سال قرار دارند.
وی بیان کرد: به موضوعی باید توجه داشت اینکه هزینه درمانی کودکان مبتلا به کلیوی بیش از بزرگسالان بوده و فقط یک قلم داروی آنان 50 میلیون ریال است.
طهماسبی گفت: بیماران کلیوی که در انجمن تشکیل پرونده داده اند، بیشتر به نارسایی پیشرفته کلیه مبتلا هستند که با حمایت های انجام گرفته تلاش می شود به بیماری دیالیزی تبدیل نشوند.
وی خاطر نشان کرد: انجمن کلیوی قدیمی ترین آن در استان محسوب می شود و با مشارکت های انجام شده و کمک های خیرین قدمهای بسیار موثری در ارتباط با ایجاد و احداث بخش های مختلف ساختمان جدید انجمن برداشته شده است.
به گزارش ایرنا، انجمن خیریه بیماران کلیوی استان زنجان از سال 63 با پوشش پنج بیمار دیالیزی فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون 20 هزار خیر در استان زنجان بصورت افتخاری با این انجمن همکاری می کنند.
9646/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان زنجان پزشک درمان طول عمر ولی عصر 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان