Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون ۱۷۵ تن پنبه به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شده است. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان شبکه تعاون روستایی خرید توافقی محصول پنبه در خراسان جنوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

110 تن پنبه در استان گلستان تولید شد20 هزار تن وش پنبه امسال در استان گلستان تولید می‌شود

وی افزود: از آغاز فصل برداشت تاکنون 175 تن پنبه به صورت توافقی در 4 مرکز خرید خریداری شده و خرید این محصول تا پایان فصل برداشت ادامه دارد.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: شهرستان‌های سرایان و بشرویه قطب تولید پنبه در استان هستند.

قربانی با اشاره به خرید گل زعفران برای نخستین بار در استان افزود: در راستای حمایت از کشاورزان و کوتاه کردن دست دلالان گل زعفران به صورت توافقی در مرکز شهرستان قاین از بهره‌برداران خریداری شد.

وی بیان کرد: فصل برداشت زعفران در بیشتر استان رو به اتمام است و تاکنون 170 کیلوگرم گل زعفران به ارزش 14 میلیون تومان از کشاورزان خریداری شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: چتر حمایتی این سازمان با تمهیداتی که اندیشیده و تلاش در حمایت کشاورزان و بهره‌برداران و کوتاهی دست دلالان است.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل