Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خوارزمی، طرح بین المللی پیشنهادی دانشگاه خوارزمی با نام راه ابریشم؛ با همکاری آکادمی علوم چین در معاونت صندوق پژوهشگران و فناوران بنیاد ملی ایران (INSF) ثبت شد و مورد حمایت قرار گرفت.

این طرح که توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و آکادمی علوم چین برگزار می شود از فعالیت‌های پژوهشی مشترک میان محققان ایرانی و آکادمی علوم چین در ۶حوزه علمی فناوری نانو، انرژی‌های تجدیدپذیر، علوم شناختی، مواد پیشرفته، علوم آب و مهندسی پزشکی بر اساس سومین فراخوان منتشر شده، حمایت می کند که یکی از طرح های ارسالی بنام دانشگاه خوارزمی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمایت‌ها در ۳ نوع انجام پروژه‌های تحقیقی مشترک، برگزاری کارگاه‌های مشترک و تبادل محققان در دوره‌های کوتاه مدت بوده است.

همچنین نتایج داوری مشترک گروه های علمی ایران و چین در خصوص طرح ها و کارگاه های مصوب سومین فراخوان صندوق علمی راه ابریشم نهایی شد و پژوهشگران و مجریان طرح پس از انجام اصلاحاتی بنا به نظر داوران در ابتدای سال جدید میلادی می توانند اجرای طرح را آغاز کنند.

کد خبر 4469511 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: چین دانشگاه خوارزمی صندوق حمایت از پژوهشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌