Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمودخانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به جزییات این خبر اشاره کرد و افزود: فردی که در یکی از پارک های شهرستان البرز در حال امر به معروف و نهی از منکر بود، توسط جوانی 23 ساله مورد جرح با چاقو قرار گرفت.
وی اضافه کرد: فرد مضروب (شاکی) مدعی است که ضارب در حال رفتار ناشایست و خلاف عرف بوده است که حین تذکر و ارشاد، با چاقو توسط وی مورد حمله قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودخانی با بیان اینکه برخلاف برخی اخبار فرد مضروب شده ملبس به لباس روحانیت نبوده است، تصریح کرد: خبری که در فضای مجازی پیرامون این حادثه منتشر شده نادرست است.
وی یادآور شد: فرد ضارب که جوان 23 ساله است بلافاصله پس از ارتکاب جرم دستگیر و سپس با تحقیقات اولیه و قرار تامین روانه زندان مرکزی شد.
این مسئول گفت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف شرعی همگانی به شمار می رود و دستگاه قضایی همواره حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز یادآور شد: جرائمی از قبیل جرح با چاقو جز مواردی است که امنیت اجتماعی را مختل می کند و دستگاه قضا در قبال این موارد با جدیت و قاطعیت برخورد کرده و هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت.
9925*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امر به معروف و نهی از منکر دادستان عمومی و انقلاب دستگاه قضایی زندان فضای مجازی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره

به گزارش "ورزش سه"، احمد اسماعیل‌پور، بازیکن سابق تیم ملی، که سال گذشته از سوپرلیگ چین راهی لیگ باشگاهی ایران شد و بمب نقل و انتقالات فوتسال ایران لقب گرفت، به مدت یک فصل دیگر برای کراپ الوند توپ خواهد زد. اسماعیل‌پور فصل پیش به علت مصدومیتی که از گذشته گریبان‌گیرش بود و خستگی ناشی از لیگ چین، در اکثر دیدارهای کراپ الوند غایب بود و حالا به نظر می‌رسد باری دیگر آمادگی خود را به‌دست آورده و به بدون هیچ مشکلی با پیراهن کراپ به میدان می‌رود.

برنده توپ برنزی جام جهانی 2016، سه دوره پیاپی در فصل‌های (۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲) آقای گل لیگ برتر فوتسال ایران شد و در سال ۱۳۹۷ با رکورد خیره کننده ۶۴ گل در ۲۳ بازی، آقای گلی لیگ چین را به خود اختصاص داد، تا در تاریخ این کشور چنین تعداد گلی در طول یک فصل بی‌سابقه باشد.

اسماعیل‌پور که در دهه نود به عنوان آقای گل بی‌بدیل فوتسال ایران مشهور بود، در سال ۱۳۹۱ با پیراهن گیتی‌پسند ۹ گل در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند و کفش طلایی مسابقات را به‌دست آورد.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند