Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع تعرض و آزار و اذیت جنسی برخی از کشیش‌ها در جوامع اروپایی و آمریکایی همواره از بحث‌‌های چالش برانگیز و فاجعه بار جوامع غربی است.

هر از چند گاهی در اخبار رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشورهای مختلف دنیا، خبر تعرض کشیش‌ها به شهروندان به ویژه زنان و کودکان منتشر می‌شود و عمق این فجایع زمانی مشخص می‌شود که کارشناسان و تحلیلگران خود این رسانه‌ها نیز نسبت به وقوع این گونه حوادث اظهار تأسف کرده و افشاگری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیزاده تحلیگر سابق بی بی سی که هم اکنون در کشور لندن سکونت دارد، در صفحه شخصی توئیتر خود پیامی درباره تجاوز یک کشیش آمریکایی در آمریکا به 3 زن منتشر کرده است.

متن پیام علیزاده به شرح زیر است:

"کشیش آمریکایی وارد مغازه فروش هدایای مذهبی کاتولیک ها می‌شود. 3 زن را با تفنگ مجبور به اجرای اوامر جنسی‌اش می‌کند. وقتی یکی از این 3 زن سرباز را می‌زند، او را با شلیک گلوله ای در سر می‌کشد و با 2 زن تسلیم شده دیگر ادامه می‌دهد.
اینها صحنه فیلم سینمایی بد ساخته و غلو شده نیست.
اینجا آمریکا است."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام جمعه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسکات ریتر خبره نظامی آمریکا به درگیری نظامی ایران و اسرائیل که با حمله اسرائیل به کنسول گری ایران در دمشق آغاز شد و حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی پایان یافت، پرداخته و می‌گوید این حمله می‌توانست ابعاد بسیار وسیع تری به خود بگیرد. تحلیل این نظامی آمریکایی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • حقوق بشر آمریکایی به روایت تصویر
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا