Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:43:41 GMT

دستگاه‌های اجرایی از موازی کاری خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۱۹۲۷

دستگاه‌های اجرایی از موازی کاری خودداری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، بر تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دولت اشاره کرد و افزود: باید این امر مهم به خوبی برای جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه امروز هر چه داریم از دستاوردهای نظام است و ربطی به دولت خاصی ندارد، گفت: ما باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بسیجیان از انسان های باارزش جامعه هستند و در تمام مقتضیات زمانی نقش‌آفرینی کرده اند.

استاندار زنجان گفت: بسیج قشر شریف جامعه است و در بخش‌های مختلف چه در جبهه‌های جنگ و چه در عرصه‌های سازندگی و علمی اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

وی افزود: بر اساس نقشه راه باید موضوعاتی که پروژه محور بوده و بستر لازم برای به سرانجام رسیدن دارد را به مرحله اجرا برسانیم. 

استاندار زنجان بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از موازی کاری خودداری کنند، افزود: ادارات نباید موازی یکدیگر کار کنند، لازم است بر اساس نقشه راه تعریف‌شده پیش برویم و برای پیشبرد برنامه‌ها از موازی کاری در بین دستگاه‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

حقیقی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام روستاها از امکانات برق و گاز بهره مند هستند که با ۴۰ سال گذشته غیرقابل مقایسه است.

استاندار زنجان به بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در موضوع آسیب‌های اجتماعی ۱۲ نهاد به‌صورت مستقیم دخیل هستند و این ارگان‌ها اعتبارات زیادی نسبت به چند سال اخیر دریافت می‌کنند ، به‌هرحال باید در بخش آسیب‌های اجتماعی با سپاه همکاری کنند.

حقیقی گفت: اعتقاد دارم باید برای انجام کارها گفتاردرمانی‌ها را کنار بگذاریم و مردم حتی کوچک‌ترین عمل را از مسئولان ببینند.

وی بر ترسیم نقشه راه تأکید کرد و افزود: باید در انجام کارها انضباط داشته باشیم.

کد خبر 4469506

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان بسیج فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها

طبق قانون اساسی و با هدف حذف شرکت‌های پیمانکار و واسطه و برقراری عدالت اجتماعی مقرر شد تا از واگذاری نیرو‌های قرارداد معین به شرکت‌های پیمانکار خودداری شود و دستگاه اجرایی به طور مستقیم با نیرو‌های خود قرارداد یکساله منعقد کنند. اما این قانون در برخی از شرکت‌ها همچنان به اجرا در نیامده است و موجب نارضایتی کارکنان آنها شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از متوقف شدن اجرای این قانون در سال ۱۴۰۳ در برخی از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد تا کارکنان از بلاتکلیفی رها شوند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، لطفا مصوبه مجلس در خصوص قرارداد‌های مستقیم کارگران در دستگاه‌های اجرایی که قرار بود ۱۴۰۳ اجرا شود، اما مسکوت مانده است پیگیری شود تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند