Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@21:23:26 GMT

تصاویر/ ماساژ چاقو در تایوان!

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۱۹۸۹

تصاویر/ ماساژ چاقو در تایوان!

از دیرباز ماساژ از بهترین راه‌ها برای رسیدن به آرامش بوده است اما در چند سال اخیر شاهدیم که انواع گوناگونی از ماساژها در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. یکی از عجیب‌ترین ماساژهایی که در یکی دو سال گذشته به محبوبیت زیادی دست‌ یافته و همواره خبرساز می‌شود، ماساژ با چاقو است. ناطقان: «لست سکند» در ادامه نوشت: این ماساژ در کشور تایوان پرطرفدار است و در آن به وسیله‌ی چاقوهایی بسیار تیز و ساطور، بدن را ماساژ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ساکن در آسیای شرقی بسیاری از بیماری‌ها را به روش‌های سنتی درمان می‌کنند و گفته می‌شود که ماساژ با چاقو نیز یکی از همین روش‌های سنتی آنان است. جالب این که متخصصان این ماساژ، چهره و چشمان افرادی را که از برخورد چاقو با بدنشان می‌ترسند را با پارچه می‌پوشانند و از روی پارچه آنها را ماساژ می‌دهند. برای لذت بیشتر مشتری‌ها، ماسوس‌ها باید ساطورهایشان را به صورت ریتمیک و منظم روی پوست بدن آنها بکوبند.
هسیائو یکی از متخصصان در زمینه‌ی ماساژ با چاقو چنین گفته است: «این روش درمانی ۲۵۰۰ سال قبل برای اولین بار در چین انجام شد ولی من با تغییراتی خاص آن را به کشورم آوردم و انجامش می‌دهم. یینگ  و یانگ نام بخش‌های اصلی این ماساژ هستند که در آن از ۲ چاقو استفاده می‌کنیم. این سبک ماساژ باعث تغییر انرژی درونی فرد می‌شود و او را به آرامش می‌رساند. توجه داشته باشید که این چاقوها، چاقوهای آشپزخانه نیستند و ما از آنها با احتیاط کامل استفاده می‌کنیم».
ماساژ چاقو هیچ زخمی روی بدن به وجود نمی‌آورد و حتی جای چاقوها هم روی پوست نمی‌ماند. اگر شما هم دوست دارید که در طی سفرهایتان به تایوان ماساژ چاقو را امتحان کنید، از یاد نبرید که اگر در سالن‌های ماساژ با مردی قوی هیکل برای ماساژ روبه‌رو شدید، نباید بترسید زیرا این موضوع در تایوان بسیار عادی است همچنین باید بدانید که در صورت تمایل می‌توانید از ماسوس خود بخواهید که روی بدنتان حوله قرار داده و از روی حوله شما را ماساژ بدهد.
آیا حاضرید چنین ماساژی را امتحان کنید؟



منبع: ایسنا برچسب ها: ماساژ چاقو ، تایوان ، عکس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماساژ چاقو تایوان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت حیدری زاد صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.

کد خبر 6096156

دیگر خبرها

  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد