Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:07:47 GMT

گربه‌ای که دراز نشست می‌رود! +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۳۰۹۲

گربه‌ای که دراز نشست می‌رود! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی که به تازگی از یک گربه در فضای مجازی منتشر شده است موجب شگفتی و واکنش بسیاری از کاربران در چین شده است.

این گربه عجیب در اقدام باورنکردنی با تکیه دادن پاهای خود به زیر سپر یک خودرو مشغول انجام حرکتی شبیه به حرکت ورزشی دراز نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گربه بازیگوش دقایقی به این حرکت خود ادامه داد و زمانی که متوجه نزدیک شدن دو مرد به خود شد به حالت عادی برگشته و روی چهار پایش راه رفت.

گربه که خبری از فیلمبرداری ندارد با خیال راحت به حرکت خود ادامه می‌دهد و شاید اگر دو عابر پیاده به او نزدیک نمی‌شدند به حرکت خود ادامه می‌داد. بسیاری از کاربران در واکنش به ویدئو نوشتند: هیچ بهانه‌ای برای ورزش نکردن وجود ندارد.

در ادامه فیلم این لحظه خنده‌دار و عجیب را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: تصاویری سرگرم‌کننده از سگ‌ها

انتهای پیام/

گربه علاقمند به حرکات ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهترین ها جالب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز

امیر احمدی سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از طرح تفرجگاهی، گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین در بازدید از طرح احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودرو‌های عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • نزدیک شدن منوریل به تکمیل پس از ده سال
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه