Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:02:26 GMT

تغییر مکان مسابقات هم کمکی به فجر سپاسی نکرد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۴۰۹۳

تغییر مکان مسابقات هم کمکی به فجر سپاسی نکرد

تیم فجر شهید سپاسی برای میزبانی ادامه مسابقات لیگ برتر خواستار برگزاری دیدارهای خود در ورزشگاه دستغیب شیراز شد با وجود موافقت اداره کل ورزش و جوانان فارس با این درخواست باز هم فجر در دیدار مقابل حریف خود ناکام ماند. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، طی هفته گذشته مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی در نامه‌ای خواستار انتقال میزبانی بازی‌های خانگی‌اش از ورزشگاه پارس به ورزشگاه شهید دستغیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه رسول فلاح آورده شده بود این تیم در فصل گذشته در بازی‌هایی که در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار کرد شرایط فنی مطلوب‌تری داشت و تماشاگران بیشتری از بازی‌های این تیم دیدن می‌کردند.

در فصل گذشته ورزشگاه پارس افتتاح نشده بود و زمین آن آماده برگزاری مسابقات نبود و با مشکلات زمین چمن حافظیه و کشت دوباره آن، تنها زمین موجود همین ورزشگاه شهید دستغیب بود اما شهر شسراز پس از اماده شدن زمین چمن ورزشگاه پارس و افتتاح این ورزشگاه صاحب یکی از برترین ورزشگاه‌های ایران شد که با ظرفیت 50 هزار نفر شور و هیجان خاصی را به هر مسابقه رسمی می‌دهد.

فجر پیش از این درخواست از یازده مسابقه 12 امتیاز داشت، این تیم 2 برد، 6 تساوی و 3 شکست داشت، این تیم بهترین خط دفاع لیگ را با پنج گل خورده در اختیار داشت. این در شرایطی بود که فجری‌ها در یازده مسابقه تنها 4 گل به ثمر رسانده بودند و در خانه و خارج از خانه تیم موفقی نبودند.

پاسخ جالب مسئولان به انتقادات درباره وضعیت چمن ورزشگاه پارس شیراز؛ چمن ورزشگاه مانند فرش یکدست استتلاش می‌کنیم ورزشگاه پارس را تا پایان مهرماه به بهره‌برداری برسانیم/ مشکلی برای واگذاری استادیوم به فجرسپاسی نداریم

فجر در هفته پانزدهم بالاخره توانست در ورزشگاه دستغیب بازی کند و برابر پرسپولیس پاکدشت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد، این در شرایطی بود که زردپوشان با خوش‌شانسی و درخشش دروازه‌بانش پنج گله نشد.

فجر در این هفته از مسابقات لیگ دسته اول یکی از ضعیف‌ترین مسابقات خود را (حداقل تا دقیقه 60) در تاریخ حرفه‌ای خود به نمایش گذاشت. نکته جالب دیگر حضور کم‌تعداد تماشاگران در بازی فجر و پاکدشتی‌ها بود.

علاوه ‌بر این صدای اعتراض تماشاگران که از اواسط بازی بر علیه فجری‌ها بود و یکی از عوامل اصلی شکست این تیم بود به راحتی به زمین می‌رسید، البته این انتقال با تبادل صدای بازیکنان نیز همراه بود و گفت‌وگوی آنها در زمین به راحتی به تماشاگران می‌رسید که باعث ایجاد استرس شدیدی در بین بازیکنان شده بود.

حال جای سوال اینجا است که با این اوصاف فجر‌ باز هم برای میزبانی مسابقات ورزشگاه دستغیب را انتخاب  می‌کند؟

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۸:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فجر سپاسی و گل گهرسیرجان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز فجر سپاسی و گل گهرسیرجان

جام حذفی ایران (فجر سپاسی - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۸:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748079

دیگر خبرها

  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین