Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: مناطق تحت پوشش ستاد معین این استان در کرمانشاه به دنبال وقوع زلزله اخیر هیچ آسیبی ندیده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر گونجی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه، بلافاصله تیم‌های ارزیاب خود را به منظور برآورد میزان خسارت‌های احتمالی به مناطق تحت پوشش اعزام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: خوشبختانه با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد مناطق مورد بازسازی تحت پوشش بنیاد مسکن قزوین در 2 شهر و 209 روستای شهرستان گیلانغرب به عنوان مناطق تحت پوشش ستاد معین، هیچ گونه خسارت جدی و سطحی ندیده اند. 

به گفته این مسئول، خسارت‌های محدود ایجاد شده برخی مناطق در زلزله اخیر سطحی و در حد تعمیرات بوده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اذعان کرد: بازسازی منازل شهری و روستایی صورت گرفته در شهرها و روستاهای گیلانغرب از سوی این نهاد به طور کامل مقاوم بوده و در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله نیز از مقاومت لازم برخوردارند.

وی تاکید کرد: تاکنون بازسازی و مقاوم سازی حدود 80 درصد منازل آسیب دیده زلزله سال 96 به بنیاد مسکن قزوین به پایان رسیده است. 

گونجی عنوان کرد: ستاد معین قزوین با توجه به پیشرفت‌های قابل توجه در امر ساخت و ساز و نظارت‌های عالیه از استان‌های شاخص در مناطق زلزله زده کرمانشاه محسوب شده است.

وی گفت: هم اکنون نیز کارشناسان و حوزه دفتر فنی این نهاد حضوری مستمر و شبانه روزی در مناطق زلزله زده داشته و امیدواریم که با وضعیت موجود بتوانیم تا 2 ماه آینده کار خود را در این استان کرمانشاه به پایان برسانیم. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی