Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@03:11:00 GMT

خودکشی دسته‌جمعی ۱۴۵ نهنگ در نیوزیلند + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۴۶۱۲

خودکشی دسته‌جمعی ۱۴۵ نهنگ در نیوزیلند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- لاشه این حیوانات بزرگ‌پیکر که از گونه «نهنگ خلبان» هستند، در طول روز‌های شنبه و یکشنبه در ساحل این جزیره به گل نشسته و انباشته شده است. به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، لاشه ۱۴۵ نهنگ در ساحل جزیره‌ای دور افتاده در نیوزیلند پیدا شد. مقام‌های نیوزیلند روز دوشنبه ۵ آذر با اعلام این خبر گفتند که لاشه این حیوانات بزرگ‌پیکر که از گونه «نهنگ خلبان» هستند، در طول روز‌های شنبه و یکشنبه در ساحل این جزیره به گل نشسته و انباشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک گردشگر که در این جزیره اردو زده بود، متوجه مرگ نهنگ‌ها شده و مقام‌های دولتی را خبر کرده بود.

بنا به اعلام وزارت محیط زیست نیوزیلند، این نهنگ‌ها در قالب دو گله جداگانه به ساحل جزیره استوارت واقع در ۳۰ کیلومتری جزیره جنوبی این کشور رسیده و در فاصله دو کیلومتری همدیگر قرار گرفته‌اند. کارشناسان بر این باورند که حدود نیمی از این نهنگ‌ها وقتی در ساحل به گل نشستند هنوز زنده بوده‌اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نهنگ لاشه نهنگ نیوزلند اقیانوس آرام خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کد خبر 6096713

دیگر خبرها

  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود