Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه بردسکن گفت: بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در یک سال گذشته به این شهرستان اختصاص یافته است.

سرهنگ علی محبی در حاشیه برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: با این تسهیلات زمینه اشتغال بیش از 50 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دیگر فعالیت های سپاه در حوزه برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون 18 گروه جهادی فعال در این شهرستان شناسنامه دار شده اند.

فرمانده سپاه بردسکن افزود: همچنین تا کنون 30 گروه جهادی به مناطق کم برخوردار این شهرستان اعزام شده اند.

سرهنگ محبی گفت: زمان برگزاری این اردوهای جهادی بین یک تا 7 روز است.

او افزود: ویزیت و تجویز داروی رایگان، سم پاشی دامداری ها و واکسیناسیون دام ها از مهم ترین اقدامات بسیج سازندگی این شهرستان است.

سرهنگ محبی افزود: احداث 10 حمام انفرادی، ساخت 9 سرویس بهداشتی، احداث 7 باب حمام و کمک به ساخت 6 باب منزل مسکونی نیز از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه بردسکن گفت: لای روبی و مرمت 10 رشته قنات قدیمی و برگزاری 42 دوره آموزشی ویژه کشاورزان با هدف کاهش مصرف سموم در باغات و مزارع نیز از دیگر برنامه های این نهاد انقلابی است.

وی به تشکیل بیش از 200 حلقه شجره طیبه صالحین در این شهرستان اشاره کرد و افزود: به طور متوسط هر حلقه 20 عضو دارد که در شهرستان بیش از 4 هزار نفر از اقشار مردم  عضو این حلقه ها هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بردسکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرگزاری صدا و سیما اردوی جهادی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن