Web Analytics Made Easy - Statcounter

به لطف توقف منچستریونایتد، یوونتوس با این پیروزی صدرنشین شد و والنسیا علی رغم شکست همچنان برای صعود به یک هشتم نهایی شانس دارد.

طرفداری- در پنجمین هفته لیگ قهرمانان، تیم های یوونتوس و والنسیا در گروه H مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 1-0 بیانکونری خاتمه یافت.

اطلاعات بازی

زمان بازی: سه شنبه، 7 آذر 1397

مکان بازی: استادیوم آلیانتس تورین

تورنمنت: هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

گلزنان: مانژوکیچ (59) برای یوونتوس

ترکیب تیم ها و آمار بازی

 

برای اطلاع از آمار دقیق مسابقه یوونتوس-والنسیا به صفحه اختصاصی طرفداری و اطلاع از نتایج سایر مسابقات امروز به قسمت نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

بیست دقیقه ابتدایی بازی بدون موقعیت دنبال شد تا این که ساندرو، نتوانست از پاس خوب دیبالا به خوبی استفاده کند. در دقیقه 25 پیانیچ در محوطه جریمه والنسیا به طرزی مشکوک سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 28 گوئدش وارد محوطه جریمه یوونتوس شد و اقدام به سانتر کرد که کیه لینی توپ را برگشت داد. در برگشت، شوت واس به بیرون رفت. در دقیقه 42، بونوچی پاسی زیبا به کانسلو داد و مدافع پرتغالی با نفوذ به محوطه جریمه والنسیا، شوتی با بیرون پا زد که توپ به اوت رفت. در دقیقه 45 بازی، والنسیا روی یک کرنر فرصت مسلمی برای گلزنی داشت اما شزنی با مهاری استثنایی، ضربه سر محکم دیاخابی را مهار کرد تا بازی با نتیجه 0-0 در نیمه اول به پایان برسد. 

در نیمه دوم، یوونتوس صاحب یک ضربه آزاد از راه دور شد که شوت محکم رونالدو در اختیار نتو قرار گرفت. گل نخست یوونتوس در دقیقه 59 به ثمر رسید. با حرکت خوب کانسلو، توپ به رونالدو رسید. وینگر پرتغالی با دریبل یک مدافع پاسی کات بک ارسال کرد که مانژوکیچ با فرار از تله آفساید و جایگیری خوب، توپ را به درون دروازه فرستاد. یک دقیقه بعد، والنسیا روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید اما نه! داور به دلیل این که دیاخابی گل را با دست وارد دروازه کرد، به او کارت زرد داد و گل را مردود کرد. در دقیقه 62 مانژوکیچ روی یک ریباند، اقدام به شوت زنی کرد که نتو توپ را گرفت. پنج دقیقه بعد، نتو شوت دیبالا روی قوس محوطه جریمه را به شکلی خوب مهار کرد. در دقیقه 72، دیبالا کرنر خوبی روی دروازه ارسال کرد و رونالدو با پرشی قابل توجه ضربه سری به سمت دروازه زد که بازهم دروازه بان برزیلی والنسیا واکنش خوبی داشت. در دقیقه 80 بازهم یوونتوس خطرساز شد. داگلاس کاستای تازه وارد، پاسی به رونالدو داد و وی در حالی که توپ در حال رفتن به اوت بود، به شکلی سخت توپ را به مانژوکیچ رساند اما نتو شوت مهاجم کروات را گرفت. 

خلاصه بازی

اضافه می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه، اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت، اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید