Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - به عقیده ارنستو والورده، آیندهوون اصلاً رقیب آسانی نیست. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ارنستو والورده در آستانه بازی تیمش مقابل آیندهوون در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان از قابلیت‌های رقیب و قدرت تیم خودش سخن گفت.

سرمربی بارسلونا کنفرانس خبری پیش از بازی را این‌گونه شروع کرد: در دو بازی قبلی مسی را در اختیار نداشتیم و حالا که او برگشته، اشتیاق زیادی برای پیروزی در این بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تمام بازیکنان را داشته باشیم، طبعاً قدرتمندتر هستیم، اما نبود برخی‌ها هیچ چیزی را  تغییر  نمی‌دهد. بازی‌های ملی مصدومان زیادی را برای‌مان به همراه داشت.

وی افزود: قطعاً بهترین تیم را برای کسب پیروزی به زمین خواهم فرستاد. در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و جایی برای آزمون و خطا نیست. ما پیروزی و صدرنشینی را می‌خواهیم. صعودمان قطعی است، اما هنوز نمی‌دانیم با  چه رتبه‌ای گروه را ترک می‌کنیم. برای اطمینان از صدرنشین شدن باید ببریم. می‌دانیم اول یا دوم شدن در گروه چه فرقی دارد.

والورده در پایان اظهار داشت: آیندهوون فصلی فوق‌العاده را سپری می‌کند. آنها تیمی قابل احترام و بسیار قدرتمند هستند. بازی‌های رقیب  را دیده‌ایم. دی‌یونگ مهاجم بسیار خوبی است و باید  او را مهار کنیم. از برد مطمئن نیستیم و احترام زیادی برای آیندهوون قائلیم. نکات زیادی از سبک بازی آیندهوون ما را نگران می‌کند. آنها  مهاجمان بسیار سریعی دارند و همه باخت‌های‌شان با حداقل اختلاف بوده است.

 

آژاکس به یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد/ ویکتوریا پلژن، رم و رئال مادرید را به دور بعد فرستاد

 

انتهای پیام/

R7879/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم

سال 2000 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 1999/00، والنسیا در ورزشگاه خانگی خود، مستایا به مصاف تیم بارسلونا رفت.

دانلود (42.9MB)

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم