Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید محمدحسین موسویان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوره‌های آموزش غیرحضوری ویژه طلاب شاغل در نهادهای دولتی یا حوزوی مرتبط با حوزه‌های علمیه، سرباز طلبه‌ها، طلاب طرح هجرت و روحانیون مستقر در روستاها است که امکان تحصیل حضوری برای آنها مهیا نیست.

وی تکمیل سطح یک و عدم استفاده از مصوبه ۱۰۸۸ را از شرایط ثبت نام ذکر کرد و افزود: علاقه مندان تا اول دی ماه ۹۷ فرصت دارند برای شرکت در این دوره در سایت ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، امتحان این دوره از ۲۷ بهمن تا اول اسفندماه به مدت ۵ روز و مطابق برنامه امتحانی برگزار خواهد شد و طلاب مجاز به انتخاب واحد حداکثر ۳۶۰ ساعت درس و حداقل ۲۴۰ ساعت درس هستند.

حجت‌الاسلام موسویان از تغییر در شیوه برگزاری امتحانات دوره‌های آموزش غیرحضوری خبر داد و تصریح کرد: در سال‌های گذشته امتحانات دوره‌های آموزش غیرحضوری در قم برگزار می‌شد و ثبت نام شدگان می‌بایست از سراسر کشور به قم مراجعه می‌کردند. در حال حاضر شرایطی فراهم شده که امتحانات دوره‌های آموزش غیرحضوری در مراکز استانی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود که این کار در کاهش هزینه تردد و صرفه جویی در وقت طلاب تاثیر دارد.

مسئول آموزش‌های غیرحضوری و مجازی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه گفت: سئوالات امتحانات این دوره‌ها نیز یکسان شده است.

وی هزینه شرکت در این دوره را ۷۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت دو ترم ۵ ماهه و طبق سرفصل‌های دوره‌های آموزش حضوری برگزار می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام موسویان، ارتقای تحصیلی طلابی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند همانند دوره‌های آموزش حضوری است.

وی اظهار داشت: حداقل نمره قبولی در تمامی دروس ۱۲ است و امکان استفاده از تک ماده نیز وجود دارد.

کد خبر 4470111

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت نام طلاب حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تیرماه سال جاری در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: بدنبال برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، برنامه‌ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

او درباره انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه