Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در یکی از مدارس رشت به خبرنگار ایرنا گفت: این مانور با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در واحدهای آموزشی مقاطع مختلف و مدارس دارای کانون های دانش آموزی برگزار شد.
مهدی ولی پور افزود: آشنایی دانش آموزان و ارتقای سطح آگاهی آنان با حوادث، شناسایی نقاط امن و ناامن حین وقوع زلزله، نحوه پناه گیری و خروج اضطراری و اطفاء حریق از اهداف برگزاری این مانور در مدارس استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به همکاری و مشارکت 10 دستگاه دیگر در برگزاری مانور زلزله و ایمنی اظهار داشت: هلال احمر با عنوان گروه قرمز آیتم های مشارکت در تامین امنیت در مدرسه و محله اطراف در بعد از وقوع زلزله، مشارکت در فرآیند جستجو و نجات و ارائه خدمات مورد نیاز نظیر کمک های اولیه ، توزیع مواد غذایی اضطراری ، مشارکت در اطفای حریق و انتقال یا هدایت افراد آسیب پذیر به مدرسه پس از وقوع زلزله در این مانور تمرین کردند.
در برگزاری این مانور، دانش آموزان با پخش آژیر خطر وقوع زلزله فرضی در مکان های مناسب از جمله گوشه دیوارهای داخلی در کلاس، زیرمیز و دور از دیوارها در حیاط مدرسه پناه گرفتند.
برنامه استانی بیستمین مانور زلزله امروز (چهارشنبه) در دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه رقیه رشاد ناحیه یک رشت برگزار شد.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
7286 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان گیلان جامعه جمعیت هلال احمر استان دانش آموز زلزله 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در مراسمی که بمناسبت ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل ونقل و آموزش نکات ایمنی ترافیک وعبور و مرور بین دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های ارومیه برگزار شد، افزود: در مراسم امروز ۱۳مدرسه و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر حضور دارند که از آموزش‌های لازم ایمنی و ترافیکی بهره مند می‌شوند.   وی با اشاره به اینکه هدف از همایش ایمنیِ ترافیک دانش آموزان را افزایش حساسیت‌ها به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیکی است، تصریح کرد: در مجموع ۲۸مدرسه در سطح استان آذربایجان غربی زیر پوشش طرح آموزش و ایمنی سازی مدارس حاشیه راه‌ها قرار گرفتند چراکه یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار برای کاهش میزان تلفات و آمار تصادفات رانندگی، نهادینه کردن موضوع ایمنی و فرهنگ ترافیکی و آموزش دانش آموزان حاشیه راه‌ها است.   مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی یاد آور شد: در قالب اجرای این طرح اقلام کمک آموزشی از جمله کیف، دفتر و لوازم التحریر، تجهیزات ایمنی، کتابچه‌های آموزشی در بین دانش آموزان توزیع و در کنار ان با بهره مندی از شیوه‌هایی همچون نمایش کودک و با بهره مندی از ابزار‌های کودک پسند مفاهیم مربوطه اموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز