Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:44:44 GMT

شاهدان عینی مرد جوان را از خودکشی منصرف کردند +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۴۴۳۹

شاهدان عینی مرد جوان را از خودکشی منصرف کردند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشتریان یک مرکز خرید در مالزی که سرگرم گشت‌وگذار در مغازه ها و خرید بودند، ناگهان با شنیدن صدای مرد جوانی که در لبه بلندترین طبقه این مرکز خرید ایستاده بود، دچار شوک شدند.

این مرد جوان که هویتش مشخص نشده، در حالی که در لبه بلندترین طبقه این فروشگاه ایستاده بود، ادعا می کرد که قصد دارد با پرتاب خود به پایین دست به خودکشی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند نفر از شاهدان عینی که با دیدن این صحنه سراسیمه شده بودند، بلافاصله با پلیس و آتش نشانی تماس گرفتند. تعدادی از آنها نیز تلاش کردند از طریق صحبت کردن با مرد جوان بتوانند او را از تصمیم خود منصرف کنند.

در ویدئویی که منتشر شده، عده ای از شاهدان عینی را در حالی که با تلفن همراه خود سرگرم تهیه فیلم از این حادثه هستند، نشان می دهد. در یکی دیگر از ویدئوها یک زن محجبه در حالی که با صحبت کردن تلاش می کند مرد جوان را از تصمیم خود منصرف کند، نشان می دهد. سرانجام تلاش این زن جوان و عده ای دیگر از شاهدان عینی  برای منصرف کردن مرد جوان موثر واقع شد و این حادثه بدون آنکه اتفاق تلخی به همراه داشته باشد، به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که مشتریان در یک مرکز خرید روبرو شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مالزی وحشتناک ترین ها مرکز خرید خودکشی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی

ویدیویی از خودکشی دردناک یک زن در سالن تیراندازی منتشر شده است. او حین تمرین اسلحه را داخل دهان خود گذاشت و خودکشی کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی
  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت