Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خورخه پارا، مسئول کلاس‌بندی پزشکی ورزشکاران در رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در حاشیه برگزاری این مسابقات در جزیره کیش اظهار داشت: ما از ژانویه ۲۰۱۸ در حال کار و ویرایش قوانین قبلی و تدوین قوانین جدید هستیم. سال گذشته میلادی کلاس‌های به صورت ۵، ۶ و ۷ بود، اما امسال تبدیل به ۱، ۲ و ۳ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال درخصوص اندام‌های دارای معلول تغییراتی ایجاد شده است، برای مثال در این تورنمنت درباره برخی مفاصل بیشتر پرداختیم.

وی افزود: کلاس یک دارای بیشتری آسیب و ضایعه است. در واقع در این کلاس هر دو پای ورزشکار دچار معلولیت است. در کلاس ۲ اوضاع کمی بهتر و متعادل‌تر است. در کلاس ۳ نیز فرد کمترین میزبان معلولیت را دارد. در نهایت اینکه کلاس‌بندی‌های دوره جدید تفاوت چشمگیری با دوره‌های قبلی دارد.

مسئول کلاس‌بندی پزشکی درباره نحوه کلاس‌بندی گفت: کلاس‌بندی دارای سه مرحله پزشکی، بررسی‌های فنی و میدانی است. در این پروسه گروه‌های کلاس‌بند با هم مذاکره می‌کنند و اگر به نتیجه برسند، اجازه می‌دهند که ورزشکار با کلاس جدید در مسابقات شرکت کند. ما یکسری وضعیت‌های هم داریم که در دسته‌های N یعنی جدید، R یعنی بررسی دوباره و C یعنی تثبیت شده، تقسیم شده اند. با توجه به تغییرات قوانین ما در یک دوره گذار در کلاس‌بندی هستیم و تلاش می‌کنیم بهترین تصمیمات را درخصوص ورزشکاران معلول بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی برنا قهرمانی آسیا فوتبال هفت نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد