Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار پیامی توئیتری به اظهارات روز گذشته پسر کوچک پادشاه عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پاسخ به اظهارات سفیر عربستان در واشنگتن در پیامی توئیتری نوشت: شما جهانی را با کشتن جمال خاشقچی (روزنامه‌نگار عربستانی) به چالش کشیدید و اکنون دنیا را با جنگ در الحدیده و کشتار ملت بی‌گناه یمن در نبردی نابرابر به چالش می‌کشید، نبردی که در آن ملت یمن با مقاومت در برابر قلدرمآبی‌های شما پیروز میدان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی الحوثی با انتشار این پیام در صفحه کاربری خود در توئیتر افزود: مطمئنم کسی که نتوانست جنایت کشتن یکی از شهروندان خود را در کنسولگری کشورش پنهان کند، نخواهد توانست جنایاتش در الحدیده و یمن را نیز از دید دیگران بپوشاند. ما با مذاکرات مجدد، تشکیل کمیته آشتی ملی و نظارت بر صندوق آراء انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات پارلمانی موافقیم که نمایندگانی از همه گروه‌های یمنی در آن حضور داشته باشند. ما با تضمین مجامع بین‌المللی برای بازسازی یمن، جلوگیری از هرگونه تجاوز خارجی به این کشور، جبران مافات، اعلام عفو عمومی، آزادسازی اسرای هر دو طرف و برگزاری همه پرسی درباره موضوعات مورد اختلاف موافقیم.

گفتنی است خالد بن سلمان، سفیر عربستان در آمریکا و برادر کوچک ولی‌عهد سعودی روز گذشته در پیامی توئیتری نوشت فشار پی در پی نظامی به انصارالله یمن بهترین راه برای کشاندن آن‌ها به سمت راه‌حل سیاسی و صلح در این کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جمال خاشقچی عبدالملک الحوثی عربستان سعودی محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین به عربستان رفت

به گزارش خبرنگار مهر رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

کد خبر 6089855 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است