Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بهزاد پرچم پور رییس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ اظهار کرد: جوشکاری تعمیری استیل بلت های کارخانه دانه بندی گوگرد پالایشگاه ایلام پس از صرف 10 روزکاری و با استفاده از توانایی های شرکت های داخلی زیر نظر کارشناسان بازرسی فنی و تعمیرات پالایشگاه با موفقیت به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهزاد پرچم پور با اشاره به اینکه این استیل بلت ها از سال 96به دلیل وجود ترک و احتمال پارگی از سرویس خارج شده بودند، افزود: به دلیل ضخامت پایین ورق استیل بلت برشکاری و جوشکاری این تجهیزات نیاز به تکنولوژی خاصی دارد.


وی اظهار داشت: حرارت جوشکاری باعث سوختن و تغییر شکل محل و ناحیه اطراف جوش شده که متعاقبا باعث عدم کارایی استیل بلت می گردد.


وی با بیان اینکه جوشکاری استیل بلت ها به روش جوشکاری آرگون اتوماتیک بدون فیلر انجام شد، تصریح کرد:سخت ترین مرحله در جوشکاری استیل بلت ها مهار محل جوشکاری و ناحیه اطراف آن می باشد که این کار با استفاده از فیکسچرهای خاصی که به این منظور طراحی و ساخته شده بودند انجام گرفت.


رییس بازرسی فنی پالایش گاز ایلام گفت:تکنولوژی جوشکاری ساخت و تعمیر استیل بلت ها در اختیار شرکت های معدودی در سطح دنیا می باشد و درشرایط موجود هزینه خرید هر عدد استیل بلت بیش از 300 میلیون تومان می باشد.


مهندس پرچم پور افزود:استیل بلت تسمه ای از جنس فولاد زنگ نزن با ضخامت بسیار کم (یک میلی متر) و عرض بیش از یک متر می باشد که برای خنک کاری گوگرد مذاب دانه ای استفاده می گردد.

وی ادامه داد:استیل بلت ها از جمله تجهیزات حساس کارخانه دانه بندی گوگرد هستند که وجود آنها برای تولید مستمر حیاتی می باشد.


وی خاطرنشان کرد:کارخانه دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز ایلام با ظرفیت دانه بندی روزانه 200 تن گوگرد با استفاده از 6دستگاه روتوفرم در سال 1388 ساخته شده است.


وی تصریح کرد:این کارخانه از سال 1392 پس از رفع مشکلات واحدهای بازیافت گوگرد به صورت مستمر در سرویس قرار دارد.

 

انتهای پیام/ع

تعمیر تاسیسات فنی پالایش گاز ایلام با کمک مهندسین ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ «جنگ داخلی»، هشداری بر آشوبی نزدیک در آمریکا

فیلم سینمایی «جنگ داخلی»، که در ژانر اکشن ساخته شده، این روزها عنوان جنجالی‌ترین فیلم سال را از آن خود کرده است. پیش‌بینی فیلم درباره آشوب در آینده ایالات متحده، دلیل این جنجال اعلام شده است. الکس گارلند به عنوان کارگردان این فیلم، بیننده را در مرکز جنگی تخیلی قرار می‌دهد که بسیار واقعی به نظر می‌رسد؛ صحنه‌ای مشابه اتفاق ۶ ژانویه ۲۰۲۱ در مقابل کاخ سفید.

دریافت 39 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • چگونه می توان از شر موهای ناخواسته گوش خلاص شد؟
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها
  • ویدیو/ «جنگ داخلی»، هشداری بر آشوبی نزدیک در آمریکا
  • لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی