Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶۰ درصد مدارس شهرستان گناباد فرسوده و در برابر زلزله آسیب‌پذیر هستند

به گزارش قدس آنلاین،   فرماندار گناباد در حاشیه برگزاری بیستمین مانور زلزله و ایمنی در مدرسه نمونه "محمودیه" گناباد گفت: در عین حال مدارسی که پس از سال ۱۳۸۰ ساخته شده‌اند، از استحکام خوبی برخوردار هستند.

حامد قربانی اظهار کرد: در حال حاضر همه دست اندرکاران ساخت و ساز مکلف به رعایت قوانین و آیین‌نامه‌های سازمان نظام مهندسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه کوتاهی در زمینه عدم رعایت مسائل ایمنی و استحکام بخشی، برخورد می‌شود، افزود: اجرای مانور زلزله و ایمنی در مدارس، نقش مهمی در افزایش آمادگی دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث پیش‌بینی نشده دارد. قربانی ادامه داد: دانش‌آموزان علاوه بر افزایش آمادگی خود، می‌توانند آموخته‌های خود در زمینه مسائل ایمنی را به خانواده‌ها انتقال دهند. رئیس آموزش و پرورش شهرستان گناباد هم با بیان اینکه یک‌هزار و ۸۵۲ معلم کار آموزش ۱۷ هزار دانش‌آموز گنابادی را در هزار و ۳۱ کلاس درس برعهده دارند، گفت: در سه سال اخیر، ۲۲ طرح نوسازی مدارس با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شد. هادی محمدپور یادآور شد: در حال حاضر ۱۷ طرح نوسازی هم در مدارس شهرستان گناباد در حال اجرا است.

منبع : صدا و سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زلزله فرماندار گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود