Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@03:47:25 GMT

شب شعر «آقای شهید» در کاشمر

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۹۹۱۴

شب شعر «آقای شهید» در کاشمر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد رئوف سید‌نژاد، مدیرعامل مؤسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی گفت: شب شعر «آقای شهید» با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، هفتم آذرماه، ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات شهید شهابیان شهر کاشمر با حضور علاقه‌مندان به شعر و ادب پارسی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: محمدحسین ملکیان، محمد نیک، مسعود یوسف‌پور، سعید تاج‌محمدی، علی‌اصغر داوری، هادی‌محمد علی‌پور، زکیه مرادپور، معصومه اسکندری و ریحانه کاردانی از شعرای برجسته کشوری و استانی در این شب شعر حضور خواهند داشت.
مدیرعامل مؤسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی هدف از برگزاری این شب شعر را آفرینش و خلق اشعار ناب با موضوع مقاومت و شهادت، رشد و شکوفایی اشعار و ادبیات در خصوص سبک زندگی شهید مدرس(ره) و آشنایی با زندگی و شخصیت شهید مدرس(ره) بیان کرد و گفت: در شب شعر «آقای شهید» شاعران آخرین سروده‌های خود را در خصوص مقام و شخصیت شهید آیت‌الله مدرس(ره) قرائت خواهند کرد.
مهناز امیریان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: شب شعر آقای شهید کاشمر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • پاسخ به شبهات نسل جوان رسالت خطیر معلمان و اساتید است
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد