Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، خبر از بهره برداری 15طرح صنعتی بزرگ تا پایان سال جاری داد و گفت: واحد صنعتی پدیده شیمی قرن زمینه اشتغال 460 نفر تا پایان سال فراهم می شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، ناصر فغفوری،  رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، امروز با ارئه گزارشی از وضعیت طرحهای صنعتی استان، گفت: از این تعداد 11 فقره سرمایه گذاری جدید و 2 فقره مربوط به بازسازی و نوسازی و 2 فقره نیز جزو واحدهای تعطیل بوده که مجدد به چرخه تولد بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،  فعالیت این واحد را در زمینه تولید سیگارت ، مواد شوینده و بهداشتی ، پارچه و پوشاک ، برق و صنایع معدنی  اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان همچنین با اشاره به عدم افزایش واحدهای غیر فعال جدید در طی سال گذشته در استان زنجان گفت: با پیگیریها و مساعدت مسئولین ملی و استانی زمینه بازگشت 29 واحد صنعتی به چرخه تولید فراهم شد که مراسم آغاز به کار مجدد 2 واحد صنعتی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول،  استان زنجان را از قطب‌های  مهم صنایع نساجی کشور برشمرد وگفت: صنعت نساجی از صنایع مولد اشتغال در استان محسوب میگردد و به جهت تاثیر مستقیم آن بر روند اشتغال استان ، اقدامات مهمی در زمینه بازسازی و نوسازی این صنعت انجام گرفته است و با نوسازی 2 واحد نساجی 85 نفر به اشتغال این 2 واحد افزوده شد .

فغفوری، در پایان ، از حضور سرمایه گذاران صنایع شیمیائی و سلولزی در زنجان خبر داد وگفت: با سرمایه گذاری 2 هزار و 544 میلیارد ریال توسط  سرمایه گذاران واحد صنعتی  پاک حیات  با منشاء سرمایه گذار خارجی و همچنین واحد صنعتی  پدیده شیمی قرن  زمینه اشتغال 460 نفر  تا پایان سال فراهم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اشتغال تولد سازمان صنعت معدن و تجارت استان شیمی صنعت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده