Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:15:14 GMT

چگونه وام بدون سود بانک مهرایران بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۱۸۴۶

چگونه وام بدون سود بانک مهرایران بگیریم؟

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به هموطنانی که برای اجرای طرح پرداخت الکترونیک بهای سوخت با کارت هوشمند از کارت‌های شتابی این بانک استفاده کنند، با محاسبه معدل حساب مشتریان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به منظور سهولت هموطنان در پرداخت بهای سوخت، اجرای طرح پرداخت الکترونیک بهای سوخت با کارت هوشمند از طریق کارت‌های شتابی بانک قرض‌الحسنه مهرایران امکان‌پذیر است و متقاضیان علاوه بر استفاده از خدمات فوق، از محل میانگین گردش حساب خود از تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد نیز برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان برای اتصال کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارت سوخت می‌توانند راهنمای عملیاتی اتصال کارت بانکی به کارت سوخت را مطالعه کنند.

با این اتصال، هموطنان می‌توانند توسط کارت‌های شتابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و با استفاده از پایانه ویژه پرداخت بهای سوخت نصب شده روی سکوهای سوختگیری(Online) بهای سوخت اتومبیل خود را پرداخت کنند و از خدمات و طرح‌های تسهیلاتی این بانک نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستم پرداخت الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند