Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ثبت نام کارت سوخت در سازمان فناوری اطلاعات ایران در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: امکان اعمال تغییرات پس از ثبت نام برای دریافت کارت سوخت در برنامه کاربردی موبایلی دولت همراه فراهم شد.

به گزارش ایرنا، «شهلا اصولی» مدیرکل پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیک که سمت سخنگویی ستاد ثبت نام کارت سوخت در سازمان فناوری اطلاعات را نیز دارد درصفحه توئیترخود نوشت: شهروندان پس از ثبت‌نام کارت سوخت بانکی با مراجعه به برنامه نرم افزاری موبایلی (اپلیکیشن )دولت همراه می‌توانند کارت بانکی دیگری را جایگزین قبلی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهروندان می توانند حتی ثبت‌نام خود را حذف کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: برای تهیه کارت سوخت، انتخاب‌های متعدد برای دارندگان خودرو فراهم است.

محمد جواد آذری جهرمی افزود: شیوه سنتی دریافت کارت سوخت شامل حضور در مراکز پلیس+10 و ارائه اصل سند و کپی، اصل کارت خودرو و کپی، اصل کارت ملی و کپی و پرداخت وجه و انتظار دریافت پستی است.

آذری جهرمی در ادامه نوشت: اما شیوه نوین شامل مراجعه به سایت دولت همراه و یا وارد کردن کد دستوری *4# در گوشی های تلفن همراه بدون نیاز به مدارک، هزینه و انتظار است.

به گزارش ایرنا، استفاده از کارت سوخت قرار است بزودی اجباری شود؛ بر این اساس، مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت طبق جدول زمانبندی تا 24 آذر مهلت دارند از طریق دفترهای پلیس+10 و سامانه های اینترنتی به صورت رایگان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیش از 11 سال از آغاز نصب تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه می‌گذرد و به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، 21 میلیون کارت بنزین برای خودروهای سراسر کشور صادر شده است.
اکنون هر لیتر بنزین معمولی به صورت تک نرخی یک هزار تومان به فروش می رسد.

در ماه های اخیر به علت افزایش نرخ دلار، اختلاف قیمت انواع سوخت در ایران و کشورهای همسایه به شدت افزایش یافته که این موضوع باعث رونق دوباره قاچاق شده است و همین امر دولت را بر آن داشته استفاده از کارت های سوخت را بار دیگر احیا کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همراه اول همزمان با «روز ملی خلیج فارس» بسته های مکالمه ساعتی خود را تا ۷۵ درصد تخفیف به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می دهد.

روز ۱۰ اردیبهشت در تاریخ ایران، یادآور از خود گذشتگی های ملت سرافراز ایران و بیرون راندن متجاوزان برای همیشه از خلیج فارس بود و ایرانیان توانستند در قرن هفدهم میلادی (سال ۱۰۰۱) سواحل جنوبی کشورمان را از چنگ بیگانگان آزاد کنند.

«خلیج فارس» به لحاظ وسعت، سومین خلیج بزرگ جهان و از این رو به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول تاریخ، همواره نامش بر سر زبان ها بوده است.

این منطقه منبع مهم انرژی جهان است و در مجموع خلیج فارس از نظر جغرافیای سیاسی، استراتژیک، انرژی و تاریخ و تمدن یک پهنه آبی مهم و حساس در دنیا محسوب می شود.

همراه اول به همین منظور (گرامیداشت روز ملی خلیج فارس) امکان بهره مندی تمامی مشترکان خود از بسته های مکالمه ساعتی تا ۷۵ درصد تخفیف را با شماره گیری «ستاره ۱۲۱ ستاره ۱ مربع» فراهم آورده که از بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت یک روز کامل امکان فعالسازی آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟