Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 از بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر امروز دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به دیدار یکدیگر رفتند اما جالب ترین نکته این بازی به تشکیل دوباره همان مثلث معروف و خاطره انگیز اهوازی بر می گشت. بازیکنان حاضر در مثلث موسوم به zbz که پیش از این موجبات قهرمانی تیم استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم را فراهم کرده بود امروز نیز در پیراهن تیم های دیگر باز هم در کنار یکدیگر قرار گرفتند اما در نهایت موفق به ادامه حضور خود نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم زهیوی، حسن بیت سعید و مهدی زبیدی سه مهاجمی بودند که با گل های فراوان خود برای استقلالی های خوزستان افتخار آفرین شدند اما پس از آن بازی ها دیگر کنار حضور نیافتند تا اینکه امروز و در غالب دو تیم مختلف روبروی یکدیگر قرار گرفتند. زهیوی با پیراهن ذوب آهن، زبیدی و بیت سعید نیز با پیراهن فولاد امروز در ورزشگاه غدیر اهواز باز هم کنار یکدیگر قرار گرفتند اما این بار بر خلاف همیشه موفق به ثبت خاطره ای نشدند.

نکته تاسف برانگیز در این باره اینکه این تشکل این بار برای یکی از این بازیکنان یعنی زهیوی شگون نداشت چرا که وی در میانه های نیمه اول و با برخورد به بازیکن خودی به شدت آسیب دید و بالاجبار با آمبولانس راهی بیماستان شد تا این بار بازگشت زهیوی به ورزشگاه خاطره انگیز را شگون نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی لیگ برتر فولاد خوزستان ذوب آهن استقلال فولاد اصفهان بازی ذوب آهن فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی شرکت کنندگان حمایت خود را از عملیات غرور آفرین وعده صادق اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • تصاویر حیرت‌انگیز از شدت طوفان و باران امروز در اهواز
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن