Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در مراسم خاطره گویی شهدا به مناسبت هفته بسیج و یادمان ۲۸ شهید منتسب به این نهاد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه ما مدیون شهدا و ایثارگری رزمندگان هستیم اظهار کرد: هرگاه احساس خستگی و خودباوری داشتیم که کار تلاش زیاد می‌کنیم، شهدا را به یاد بیاوریم تا بدانیم دین زیادی به گردن ماست و یادآوری اسوه و الگو‌ها برای ما ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یادآوری از لحظات دوران جنگ تلنگری به ماست که دین زیادی داریم و امروز برای آبادانی سرزمین تلاش شبانه روز کار کنیم و وقت خود را هزینه کنیم بازهم نباید فکر کنیم کار انجام دادیم بلکه استمرار راه شهدا به عنوان حرکت جهادی و هدف متعالی ارزشمند شهدای عزیز تلاش ماست.
وی با بیان اینکه مدیون بودن شهدا نگاه با تلاش و بدون اعمال محدودیت زمانی رسم امانت داری است گفت: توقع مردم امانتداری است جدی توجه کنیم که کوچکترین لغزشی از ما سربزند هیچگاه بخشودنی نیست نزد خدا و مردم و نزد وجدان احساس بدی خواهیم داشت.
شهردار شاهرود تصریح کرد: مردم انتظار امانتداری از ما دارند و ما افتخار مدیریت در یک سازمان برای خدمت به شهر را داریم و مشغول خدمت هستیم و مرهون ایثارگری‌های عده‌ای زیاد هستیم.
وی با بیان اینکه خیلی ناگوار است از مراجعات این مردم که از دل آن‌ها ایثارگران برخاستند در پاسخگویی تندی یا تعلل داشته باشیم افزود: بتید تلاش کنیم که دلگرمی مردم چندین برابر شود و باور داشته باشند خادمین آن‌ها از صمیم دل و صداقت در راه توسعه و آبادانی شهر شاهرود قدم برمی‌دارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه گفت: این نشست در کارخانه بزرگی برگزار می‌شود که کارگران عزیز آن کار‌های بسیار مهم و قابل عرضه‌ای در بازار داخل و خارج تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رئیسی گفت: محصولاتی که در اینجا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است و نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: این امیدآفرین است که عزیزان ما علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و برخی کاستی‌ها تولیدات امیدآفرین برای کشور دارند و این همان است که رهبری تاکید کردند که باید تلاش‌ها و اقدامات امیدآفرین باشد.

«ما پای کار ایرانیم». این پای کار ایران بودن است و نشان می‌دهد که ما با همین روحیه جهادی و ارزشمند کارگران و مهندسان، کارفرمایان و متخصصان پای کار ایران هستیم و دشمن همانطور که در همه عرصه‌ها ناکام مانده حتما در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا