Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم نظارت راهبردی بانک قوامین در بازدیدی سه روزه با بررسی عملکرد شعب این بانک در استان گلستان پیش مجمع استانی را با حضور واحدهای ستادی مدیریت شعب استان گلستان و تعدادی از روسای شعب این استان برگزار کرد.
به گزارش صدای ایران در نشست صمیمی پیش مجمع استان گلستان سرپرست تیم نظارت راهبردی اداره مرکزی با تقدیر از زحمات همکاران شعب استان به تنوع قومیت ها در استان گلستان اشاره کرده و گفت : با تدبیر مدیرکل شعب استان و تلاش روسای شعب و همکاران از این پتانسیل به خوبی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد حسینی از حاضرین در پیش مجمع خواست از تجربیات کسب شده در طول سالها حضور در این استان استفاده کرده و در جهت رسیدن به اهداف عالیه بانک حرکت نمایند.
معاون پشتیبانی مهندسی تأکید کرد در شرایط فعلی می بایست همزمان با جذب منابع ، به فکر پرداخت تسهیلات نیز باشند و در این میان نگاه ویژه ای به مطالبات معوق داشته تا به حداقل ممکن برسد .
این گزارش حاکی است مدیر کل شعب استان گلستان نیز طی سخنانی ضمن خیر مقدم به اعضاء تیم نظارت راهبردی ، گزارشی از عملکرد  مدیریت شعب استان برای حاضرین ارائه کرد.
مهدی تراب بیگی همچنین ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیت استان و پتانسیل های موجود با همکاری کارکنان مدیریت شعب استان تا پایان سال به گونه ای عمل شود که با بهره گیری از سند تحول راهبردی بانک شاهد ارتقاء جایگاه استان نیز باشیم.
این گزارش می افزاید روشن قیاس ، نماینده معاونت نظارتی بانک نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد استان به تشریح نقاط قوت و نقاط قابل بهبود استان پرداخت و مطالبی را در این خصوص برای حاضرین تشریح کرد .
این گزارش حاکی است تیم نظارت راهبردی بانک قوامین در قالب  سه تیم در طی 3 روز ضمن بازدید از 16 شعبه در سطح استان به بررسی عملکرد کارکنان پرداخت که نتیجه این بازدید ها در پیش مجمع استانی با حضور مدیر کل شعب استان گلستان  ، جانشین مدیر کل ، مدیران واحدهای ستادی و روسای شعب استان مورد بحث ، تبادل نظر و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت

​بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور و مشارکت بانک صادرات ایران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با توجه به سابقه ارزشمند پشتیبانی و حمایت از بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میزبان فعالان این صنعت در سالن خلیج‌فارس (سالن44) مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

حمایت از صنایع و پروژه‌های ملی از جمله مهمترین اهداف بانک صادرات ایران به شمار می‌رود و این بانک طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.​

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبری به تصمیم شمخانی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات به روایت آیت الله هاشمی /فیدل کاسترو شروع به حرف زدن که می کند، دیگر متوقف نمی شود
  • هوادار-پرسپولیس در ورزشگاه سوت و کور
  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد
  • حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • بدون در نظر گرفتن شاخص‌هایی دقیق انتخاب نامزد اصلح غیرممکن است
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • اخطار فدراسیون جهانی به ژیمناستیک ایران/ انتخابات قطعا برگزار شود
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان