Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از نجات سه نفر از اعضای خانواده‌ای از مرگ بر اثر مسمومیت با منوکسید کربن، خبر داد.

 «فرزاد رحمانی» در تشریح این خبر گفت: با اعلام مسمومیت سه نفر از اعضای خانواده‌ای با گاز منوکسیدکربن، نیروهای اورژانس، سریعاً به محل حادثه واقع در شهرک امام خمینی(ره) تبریز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به‌دنبال حضور به موقع و اقدامات نیروهای اورژانس، این سه نفر که دو مرد ۶۵ و ۳۲ ساله و یک زن ۳۰ ساله بودند، از مرگ حتمی نجات یافته و برای انجام اقدامات درمانی، به بیمارستان شهید محلاتی تبریز، منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآور شد: نشت گاز منوکسید کربن از آبگرمکن منزل، علت این مسمومیت بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مرگ گاز بیمارستان علوم پزشکی کربن امام خمینی خانواده کربن گاز مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه