Web Analytics Made Easy - Statcounter

کراچی - ایرنا - رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان گفت:در جنگ های غیرمرسوم در عصرکنونی، اعمال تحریم ها علیه کشورها، تبلیغات سوء و مداخله در انتخابات، از شیوه هایی است که برای تحت فشار قرار دادن کشورهای آزاد مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا «ژنرال زبیر محمود حیات» در سمینار تخصصی با عنوان «جنگ های غیرمرسوم» در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی ایده های دفاعی در شهر کراچی پاکستان، گفت:در عصر کنونی میدان جنگ و تجهیزات نظامی عوض شده و گوشی های هوشمند و لپ تاپ جایگزین اسلحه و خمپاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: جنگ های غیرمرسوم جایگزین شیوه های جنگی قدیمی شده و هدف آن نابود کردن دشمن به شیوه های نوین و جدید است.
ژنرال زبیرحیات اضافه کرد:داعش، مثال بارز در این زمینه است که در آن، پس زمینه های قومی و تجربیات نظامی شکست خورد و در این سازمان های تروریستی، ستیزه جویانی از سراسر جهان استخدام می شوند.
ژنرال «زبیر حیات» همچنین با اشاره به حمله اخیر به کنسولگری چین در شهر کراچی آن را یکی از شیوه های جنگ های غیرمرسوم دانست و گفت: پاکستان از داخل و خارج با تهدیدات امنیتی زیادی مواجه است.
رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان تاکید کرد:وظیفه داریم که شهروندان خود را از جنگ های غیرمرسوم آگاه کنیم تا آنان را در همکاری با دولت و کشور یاری کنیم تا از این طریق بتوانیم سیستم دفاعی کشور را قوی تر کنیم.
به گزارش ایرنا دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایده‌های دفاعی پاکستان با عنوان (IDEAS 2018) سه شنبه هفته جاری با حضور 52 کشور جهان در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر بندری کراچی و با سخنرانی رییس جمهوری این کشور آغاز شد.
نمایشگاه بین‌المللی ایده‌های دفاعی پاکستان همه ساله از سوی ارتش پاکستان برگزار می‌شود و در نمایشگاه امسال، 262 هیات بلندپایه از 52 کشور جهان حضور می یابند.
چین، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اردن، پاکستان، لهستان، روسیه، کره جنوبی، ترکیه، امارات متحده عربی، اوکراین و آمریکا کشورهایی هستند که تولیدات دفاعی خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
در این نمایشگاه 522 کارخانه تولیدات تجهیزات دفاعی از کشورهای مختلف جهان حضور دارند که 321 کارخانه به کشورهای خارجی و 201 کارخانه به پاکستان تعلق دارد.
آساق**6125**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رقابت تسليحاتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین زاده ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی کتاب «مشهد در روزگار انقلاب» که در شرکت برق منطقه‌ای خراسان برگزار شد، اظهار کرد: کتاب «مشهد در روزگار انقلاب» روایت حماسه مردم مشهد در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه حماسه‌های انقلاب در کشور بسیار است که با چند کتاب نمی‌توان بیان کرد، افزود: یک فریم عکس ماجرا و داستانی دارد و در کنار مستندها و کتاب‌ها عکس‌ها نیز روایتگری می‌کنند.

وی به جایگاه عکاسی در ثبت خاطرات اشاره کرد و گفت: عکاسی در بحران سختی‌های کار خود را دارد؛ برخی شغل‌ها با اتفاقات نا به هنگام روبرو نیستند؛ اما عکاسی در جنگ دشوار است.

حسین زاده ابراز کرد: عکس بسیاری از دوران انقلاب نداریم، اما همین تعداد که به یادگار مانده است سندی بر حقانیت ملت ایران است. ثبت واقعه تاریخی مجاهدت عظیم می‌طلبد و بسیاری عکاسان در این مسیر رنج‌های بسیار متحمل و جانباز شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با خاطر نشان کردن اینکه روایت پیشرفت در امتداد روایت حماسه در جریان است، افزود: بعد انقلاب، شاهد موفقیت‌هایی ایران در رشته‌های علمی، پزشکی و نظامی هستیم که در دوره سخت‌ترین تحریم‌ها حاصل شده است.

وی با بیان اینکه کشور در دل تحریم نیاز به روایت دارد، افزود: این نشست در راستای تجلیل از تلاش‌های اوحدی و راویان حماسه کشور برگزار شده است و امثال اوحدی ها با عکس، مستند و تاریخ نگاری پیشرفت‌ها را روایت می‌کنند. جوانانی که در دوره فرهنگ و هنر تلاش می‌کنند باید از بزرگان این عرصه الگو بگیرند و فرایندهای آنان را تکمیل کنند.

حسین زاده اظهار کرد: اوحدی را نباید منحصر به انقلاب کنیم؛ چرا که برای شهر مشهد بسیار زحمت کشید. او رویداد ورزشی بسیاری را ثبت کرد و در عکاسی جشن و آئین‌های مذهبی شرکت می‌کرد و دلبستگی به اهل بیت (ع) پای او را به مراسم باز می‌کرد.

کد خبر 6099610

دیگر خبرها

  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی