Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج اساتید در دانشگاه‌های آزاد ابراز امیدواری کرد خروجی دانشگاه آزاد در سال‌های آینده، جوانان طراز انقلاب اسلامی خواهند بود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور هاشمی، مسئول بسیج اساتید در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور، پدر شهید والامقام عباس دانشگر، مهندس دهرویه، مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان و اقشار مختلف بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واخد سمنان در این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مراسم پدر شهید دانشگر به بیان خاطراتی از این شهید پرداخته و یکی از شاخصه‌های مهم شخصیتی این شهید را حسن خلق و رفتار عنوان نمود.
 
هاشمی، مسئول بسیج اساتید در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این مراسم با توجه به جایگاه والای بسیج عنوان کرد: بسیج مستضعفین نه تنها مولود انقلاب بلکه همزاد انقلاب اسلامی بوده و این شجره طیبه از اقدامات معجزه آسای امام راحل (ره) است.

وی با اشاره به وظایف بسیج، مهم‌ترین رسالت بسیج را صیانت از انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: بسیج یکی از بی نظیرترین نهاد‌های مردمی  است و علت این امر را نیز تفکر، اندیشه، عزم و اراده بسیج در همه ابعاد است.

مسئول بسیج اساتید در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور، رویکرد اصلی بسیج را مبتنی بر عقلانیت و وحدانیت دانست و افزود: امروز بسیج به واسطه مردمی بودن میدان دار عرصه‌های کلان در کشور بوده و علت هجمه‌های شدید به این نهاد انقلابی نیز امروز همین است نگاه بسیج به افراد و جریان‌ها نگاه ارزشی است.

هاشمی همچنین با اشاره به روحیه والا و پشتکار بسیجی افزود: در هر کجا که تفکر و روحیه بسیجی حاکم گردیده است، موفقیت و پیشرفت حاصل شده به عنوان نمونه در مقوله موشکی و نظامی.

وی بسیج اساتید در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور با توجه به فرمایشات مهم اخیر مقام معظم رهبری افول و سقوط رژیم صهیونیستی و آمریکا را نزدیک و حتمی دانست و خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی که در ۶ روز اجماع اعراب را شکست داد، امروز در طی ۲ روز شکست خورد.

مسئول بسیج اساتید در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در پایان دلیل هجمه‌های امروز علیه دانشگاه آزاد اسلامی را جاری شدن تفکر و روحیه بسیجی در بدنه این دانشگاه دانسته و ابراز امیدواری کرد خروجی دانشگاه آزاد در سال‌های آینده، جوانان طراز انقلاب اسلامی خواهند بود.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مراسم هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید